Raskaana.... vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Hämillään
  • Ensimmäinen viesti
Hämillään
Olen nyt täysin hämilläni. Menkkojen olisi pitänyt alkaa kolme tai neljä päivää sitten, tänään sitten tuli pyyhkiessä hieman verensekaista tuhrua, mutta ei muuta. Maha on turvoksissa ja kipeä. Paleltaa ihan vietävästi kokoajan ja yleislämpö hieman tavallista korkeemmalla. Eilen tein raskaustestin ja tuli todella haalea viiva, mutta vasta testiajan jälkeen. Tänään ei tullut sitäkään.
Oletanko nyt että en ole raskaana vai mitä tästä pitäisi oikein ajatella?
 
Halla
Kuulostaisi kyllä että olisit raskaana, koska viivaa ei pitäisi tulla jos raskaushormonia ei ole veressä. Tasothan voi vaihdella ja testeillä on eroja. Itse tein aamupissasta varalta, koska se on ollut rakossa pitempään ja hormoneja ehtinyt erittyä. Omat viime kuukautiset oli 1.12., hedelmöitys kuun puoli välissä ja 28.12. tuli jo selkeä viiva testiin (Elivo merkkinen, apteekin halvin). Saman merkkinen testi antoi selkeän positiivisen tuloksen myös 30.12, tällä kertaa viiva oli vielä aavistuksen selkeämpi, aivan yhtä selkeä kuin kontrolliviivakin.

Milloin teit toisen testin? Oliko virtsa rakossa riittävän kauan, piditkö tikkua tarpeeksi virtsassa? Ja ainakin mun testissä oli ettei sitä saa kääntää, piti pitää tietty puoli virtsasuihkuun päin ylösalaisin, antaa olla siinä asennossa vähän aikaa ja sitten vasta tasaiselle alustalle suojus päällä "tekeytymään".
 

Yhteistyössä