raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoa kaipaava

Vieras
tietääkö kukaan mitä tämä voisi olla kun kuukautiset olleet syyskuun alussa viimeksi ja testit näyttävät miinusta mut olo on kuin olisi raskaana...onko noihin testeihin luottamista...

sori ei ollu tarkotus heittäytyä tyhmäks...! ei kai sitä voi kukaan tietää ... tässä vain tuntuu et tulee hulluksi kun vain odottelee ja odottelee..

Ymmärrän epätoivosi, mutta muuta ratkaisua ei ole kuin mennä lääkäriin. Varaa huomenna aika, jos menkat ovat reilusti myöhässä ja testit näyttävät kuitenkin negatiivistä!

Itselläni oli pari kiertoa sitten kuukautiset 3 viikkoa myöhässä. Kaikki raskausoireet olivat, mutta testit näyttivät negaa.
tulihan ne menkat sieltä viimein, mutta kävin kuitenkin lääkärissä, joka määräsikin minulle 3 kk:n Terolut-kuurin tasaamaan kierron. Syytä ei lääkärikään osannut sanoa kuukautisten myöhästymiseen. Niin vain voi käydä.
Käy ihmeessä lääkärissä, jos asia vaivaa mieltäsi : )

Kyllä niihin testeihin on luottamista, jos menkat on jo noinkin paljon myöhässä. Mulla ei menkat yrityksen aikana tulleet neljään kuukauteen enkä raskaana siis ollut. Terolut-kuurin minäkin sain, mutta se tuli ihan pysyvään käyttöön. Taustalla mulla siis PCO jonka takia ne menkatkaan ei tulleet. Kannattee käydä lääkärissä jos ei ala menkkoja kuulumaan.

Onko kiertosi muuten epäsäännöllinen?

mulla sama aihe kuin sinulla. olen tehnyt kaksi kertaa testin mutta joka kerta näyttänyt ei-raskaana. Kuinkahan nopeasti verikokeella selviää onko raskaana vai ei?? Vastatkaa jos joku tietää!

Jos verikoe otetaan aamupäivällä, on tulos iltapäivällä valmis. Kokeeseen tarvitsee lähetteen, eikä niitä esim. julkisella puolella ihan heppoisasti anneta (pidetään verovarojen tuhlauksena)..

Yhteistyössä