raskaana vai kuvittelenko?

  • Viestiketjun aloittaja jännittäjä82
  • Ensimmäinen viesti
Anne
Paljon Onnea teille sinne!

Sinun viestiä kun luki niin alko kyllä toiveet herätä.
Menkat on 8pv myöhässä- maha ihan kovalla, kylmää ja rinnat turvonnu... Vessassa oon joutunu käymään ehkä hiukan enempi ku normaalisti, mutta ei mitään suurt eroa kuitenka. Olo vaan on vähän semmonen että...
En uskalla vielä tehä testiä, ku lopetin pillerit 4vk sitten niin voi olla et johtuu kierron pituuden muutokset sit siitä... Mut kovasti toivon et se olis jotain ihan muuta!
Meillä myös muuten naama kukkii...!
 
jännittäjä79
heips taas kaikille! Nyt on mulla menossa 51 päivä eikä menkkoi vieläkään näy.testejä tehty kolme kappaletta ja kaikki on näyttänyt negaa=( tänään soitin neuvolaan ni aika olisi ensiviikolla.. ja siellä ei mitata kun verenpaine ja katsotaan/keskustellaan ehkäisystä.aika laimea oli vastaan otto kyllä kun soitin.lääkäriin aika olisi vasta joskus ensikuun lopulla kun lääkäri tulee töihin.mistä sitä tietää vaikka olisi jotain vakavampaa..toivottavasti ei.minua on alkanut pissittämään enemmin kuin aijemmin (toiveajattelua=) )rinnat on painaessa kipeät... pitää varmaan yksi testi vielä tehdä ennen ensiviikon neuvola aikaa vai onkohan neuvolassa testejä?vai laittaisikohan ne lähetteen verikokeisiin?... vaikeata on kun ei tiedä mikä vaivaa!
 
Aida
Moimoi!

Kiitos paljon! =)

Täytyy kertoa vielä yks juttu...
Nimittäin kun jätin pillerit pois vuodenvaihteessa, niin ennen ensimmäisten menkkojen alkua muistan, että rinnat oli arat ja turvonneet. En muista enää tarkkaan, oliko muita samoja oireita kuin nyt. Silloin tosiaan luulin, että heti tärppäsi, mutta kestikin sitten vähän kauemmin. Ollaanpa nyt jo sitten paremmin valmiina, kun tätä toivottiin ja haluttiin enemmän.

Toivotaan, että merkit on sulla oikeita! Ja jos ei nyt heti tärppää, niin kyllä se siitä, lähiaikoina! :)
 
Aida
Moimoi!

Kiitos paljon! =)

Täytyy kertoa vielä yks juttu...
Nimittäin kun jätin pillerit pois vuodenvaihteessa, niin ennen ensimmäisten menkkojen alkua muistan, että rinnat oli arat ja turvonneet. En muista enää tarkkaan, oliko muita samoja oireita kuin nyt. Silloin tosiaan luulin, että heti tärppäsi, mutta kestikin sitten vähän kauemmin. Ollaanpa nyt jo sitten paremmin valmiina, kun tätä toivottiin ja haluttiin enemmän.

Toivotaan, että merkit on sulla oikeita! Ja jos ei nyt heti tärppää, niin kyllä se siitä, lähiaikoina! :)
 
Aida
Moimoi!

Kiitos paljon! =)

Täytyy kertoa vielä yks juttu...
Nimittäin kun jätin pillerit pois vuodenvaihteessa, niin ennen ensimmäisten menkkojen alkua muistan, että rinnat oli arat ja turvonneet. En muista enää tarkkaan, oliko muita samoja oireita kuin nyt. Silloin tosiaan luulin, että heti tärppäsi, mutta kestikin sitten vähän kauemmin. Ollaanpa nyt jo sitten paremmin valmiina, kun tätä toivottiin ja haluttiin enemmän.

Toivotaan, että merkit on sulla oikeita! Ja jos ei nyt heti tärppää, niin kyllä se siitä, lähiaikoina! :)
 
Aida
Moimoi!

Kiitos paljon! =)

Täytyy kertoa vielä yks juttu...
Nimittäin kun jätin pillerit pois vuodenvaihteessa, niin ennen ensimmäisten menkkojen alkua muistan, että rinnat oli arat ja turvonneet. En muista enää tarkkaan, oliko muita samoja oireita kuin nyt. Silloin tosiaan luulin, että heti tärppäsi, mutta kestikin sitten vähän kauemmin. Ollaanpa nyt jo sitten paremmin valmiina, kun tätä toivottiin ja haluttiin enemmän.

Toivotaan, että merkit on sulla oikeita! Ja jos ei nyt heti tärppää, niin kyllä se siitä, lähiaikoina! :)
 
Aida
Moimoi!

Kiitos paljon! =)

Täytyy kertoa vielä yks juttu...
Nimittäin kun jätin pillerit pois vuodenvaihteessa, niin ennen ensimmäisten menkkojen alkua muistan, että rinnat oli arat ja turvonneet. En muista enää tarkkaan, oliko muita samoja oireita kuin nyt. Silloin tosiaan luulin, että heti tärppäsi, mutta kestikin sitten vähän kauemmin. Ollaanpa nyt jo sitten paremmin valmiina, kun tätä toivottiin ja haluttiin enemmän.

Toivotaan, että merkit on sulla oikeita! Ja jos ei nyt heti tärppää, niin kyllä se siitä, lähiaikoina! :)
 
Anne
Joo, itekki oon ajatellu sitä et todennäköisesti johtuu siitä pillereiden lopetuksesta.
Viime keskiviikkona (jolloin menkkojen piti alkaa) olin tosi kipee, ihan niinku aina ennen menkkojen alkua, jopa kellonaika täsmäs, mut sit ei vaan vuoto alkanu.
Oliko sulla tämmöstä kokemusta?
No, pitää vaan odotella, aika näyttää.
Ja eihän kukaan kiellä unelmoimasta, vai mitä? ;)
 
sinde
moi!
Mulla on nyt menossa 28/37 eikä menkoista minkäänlaista havaintoo.. ei yhtää mitää oireita. Testin tein ku menkat oli viis päivää myöhäs ja negaa näytti. Oireita raskauden suhteen on ollu edelleenki vaa et pitää tramppaa pissalla useemmin eikä oikee pysty ees saunakaljaa juomaa..
Aattelin et kahen vk:n päästä teen testin tai meen lekurii jos nyt jaksaa sinne asti oottaa..
 
marjatar
Mulla meni tuossa alku vuodesta kierto 95pvään ja sitten alkoi vasta vuoto. Omaan epäsäännölliset kierrot. Lääkärissä kävin kp69 tienoilla ja se teki sisätutkimuksen sekä lähetti verikokeisiin, olin testannut negaa silloin kotitesteillä jo. Yritystä takana 08/04. Joten välillä ne kierrot vain siten heittelee.

Plussa tuulia kaikille.
 
Aida
Moi!

Nyt kun menkkojen piti alkaa viimeksi, oli noita ""nyt, nyt, nyt varmasti alkaa menkat-tunteita""... Vatsassa vihloi ja kävin tarkistamassa tilanteen useampaan otteeseen. Mutta sitä kesti päivän ja sitten se tunne hävisi!

Dream on! :)
 
Anne
Kiitti vastauksesta!

On kiva kun on muitaki samanhenkisiä ettei yksin tarvii mietiskellä...

Kyllä kai tämä tästä... Tosiaan, aika näyttää.
¨Meillä pikkuinen olis erittäin toivottu. Esikoispoika on nyt 1v 2kk ja kovasti kaipais leikkikaveria...
 
Alkuraskauden oireita?
Itselläni on ollut jo kohta viikko menkkakipuja, olen pelännyt, että alkavat etuajassa, mutta kipuja riittää ja menkkoja ei kuulu. Eli voisiko joku vastata, ovatko nämä yleisiä alkuraskauden oireita? Myös rinnat tuntuvat aroilta, menkkojen pitäisi alkaa 9.8.
 
Aida
No voi harmi! Seuraava pienokainen haluaa olla näemmä -kovasti- haluttu...

Aika tuntuu kulkevan tosi hitaasti. Kuluisi nyt ne ensimmäiset kolme kk nopsaan, niin pääsisi levittämään hyvää uutista! ;) Tämä on meidän perheessä 1. lapsen lapsi.

Kyllä se siitä!

 
Anne
Tiedän tunteen kun polttelee hirveesti et tekis mielikertoa jollekki!
Meillä esikoinen kantelee tyynyä ja painii sen kanssa, ja sanoo sitä vauvaksi-näemmä kaipaisi leikkikaveria...

Meidän poika oli kaikille isovanhemmille myös ensimmäinen lapsenlapsi, en tiedä kuinka mustasukkaiseksi heittäytyy jos/kun tulee toinen... Kun on saanut olla kaikkien silmäterä.
Onnea teille vielä kerran, toivottavasti pian olisin itse samassa tilassa!
 
Anne
Moi.

Täällä alko menkat tänään, kierto 43pv.
Vähän kyl harmittaa, mut ei auta ku jatkaa yritystä...
Pitäis tästä yrittää saaha ittensä liikkeele ja lähtee mustikkaan...!
 
Aida
Moooi!

Vinkki; Kannattaa ostaa ovulaatiotestejä, niin heti alkaa tulla tulosta! ;) Heh! No, mulla ne neljä käyttämätöntä odottelee tuolla tulevaisuutta... Ostin tosiaan niitä, kun tuntui että kierto oli mitä sattuu. Tietämättäni olikin jo tärpännyt... :D Ensi viikolla tilaan ajan neuvolaan...

Mutta onnea teille matkaan! Kaikki ajallaan! :)

Mustikoita tuli kupin pohja täyteen tuossa iltalenkin lomassa... Pitäisi kai käydä vielä toinen lenkki, jotta saisi edes mustikkamuffinssit tehtyä.
 
Anne
Moi.

Niin, oon kyl harkinnu niitä ovulaatiotestejä, pitänee nyt kääntyä niiden puoleen...

Minä kävin tuossa yks ilta ihan varta vasten mustikassa, kyllä sieltä tuommonen 5 l tuli... Missäs päin asustelet...?
Me asutaan täällä susirajan tuntumassa niin täällä on tuota mustikkaa ihan mukavasti...

Huomenna alkaisi koulu, aikuislukio.
Vähän tuppaa jännittämään kun viimeks oon koulussa ollu n. 5v. sitten.

Voi kun paranis edes tuo sää, sataa vaan koko ajan...
Pääsis edes pihalle tuon naperon kanssa...

 
Kaisa
Mulla ei ole ehtinyt pillereiden lopettamisen jälkeen tulla vielä yksiäkään luomumenkkoja. Aiemmin ilman menkkoja kierto ollut 28-34. Nyt menossa kp 19 eli odotellaan, odotellaan...

Mutta JOKO kuvittelen, mutta mua on tänään nipistellyt alamahasta jännästi, ei satu vaan ""pulputtelee"". Lisäksi mua on parina päivänä närästänyt, mikä on tosi harvinaista. Mahdollisen ovulaation aikaan harrastimme paljon seksiä, joten toiveet on korkealla enkä malttaisi millään odottaa! Kuullostaa hullulta, koska ollaan vasta aloitettu yritys. Mutta minä kun olen minä (=malttamaton).

Ainiin, kun teitä nipistelee mahasta, niin onko se vain toisella puolella vai keskellä vai molemmilla puolilla ja onko sillä merkitystä?? Itseäni nipistelee molemmille puolille.
 
lydia
mulla on ollut menkat viikon myöhässä. alavatsakipuja on ollut ja tunnetta että menkat alkaa. välillä on myös etova olo. eilen sitten oli tarkoitus käydä se testi ostamassa, mutta jätin ostamatta kun luulin että menkat alko. vähäistä ruskeaa vuotoa tuli ja alavatsakivut oli voimakkaampia ja ruumiinlämpö oli vain 36,64. ajattelin että menkkojen viivästyminen johtui nyt sitten siitä että lopetin vasta pillerit ja ekoja luomumenkkoja odottelen. no, nyt menkat ei oo vieläkään alkanu. vuoto on edelleen aivan niukkaa ( sitä on jäänyt vessapaperiin pyyhkiessä pari kertaa). yleensä vuoto alkaa melko reippaasti ja on punaista. ja lämpö on yhtäkkiä kohonnut 37,1 asteeseen. onkohan vielä toivoa? huomenna tulee siskon lapset hoitoon koko päiväksi eli en pääse kaupungille apteekkiinkaan ostamaan sitä testiä... jännittää!!!!!!!
 

Yhteistyössä