raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammako?

Vieras
Mulla on ollut alavatsakipuja/nipistelyä ja turvotusta ja oon laihtunutkin ja mielialanmuutoksia ynnä muita raskauteen liittyviä oireita ja teinkin tossa viikonloppuna testin joka näytti negatiivista,viime menkat olit ns aika kuivat vaikka yleensä runsaat. Voiko nega tulos johtua siitä että raskaus olisi niin alussa että sitä ei näy kotitestereis?

Myös ongelma(tai ei niin ongelma). :) En tiedä mitä tää on. Voinko olla raskaana. Alavatsassa tuntuu vasemmalla kipua (niin kuin olisin tehnyt vatsalihaksia), selkä on jumissa, viime viikolla monena päivänä päänsärkyä, suonta vetää jalasta välillä, koko ajan hieman "märkä olo"(valkovuotoa) ja ällöttävä olo...Laihtunutkin oon muutaman kuukauden aikana. Kauhea vauvakuume, mutta vielä ei olla "yritetty". Ja lisäksi syön kyllä pillereitä. Kai mä vaan keksin oireita. Outoa...

Jos menkat myöhässä ja testi plussaa = raskaana, jos testi negaa niin et ole raskaana. Näin yksinkertaista se on.

Tee uusi testi niin asia selviää! Tuosta edellisestä testistä on kuitenkin niin paljon aikaa jo joten kyllä se plussa nyt jo näkyy jos on näkyäkseen..

Ootko juonu ja syöny tarpeeks? Jos sulla on nestevajaus, niin se voi aiheuttaa noita oireita + huonovointisuutta.
Mulla kotitesti oli positiivinen jo rv 3+2 (tosin luulin että viikkoja ois ollu enemmän) ja testiviiva oli jopa kontrolliviivaa tummempi, elu kyllä ne aika ajoissa näyttää oikein. Kannattaa panostaa ruokavalioon, niin pysyy hormonit tasapainossa (ja auttaa myös raskautumiseen, jos se on toiveissa). :)

[QUOTE="vastaus";23692658]Joo kyllä sä olet raskaana kun mä niin sulle nyt sanon.[/QUOTE]

Niin taidan tehdäkkin että uusin testin parin päivä kuluessa nii onpahan tämäkin sitten selvitetty (halusin vain kysellä ennenkuin muuta teen niin ei tarvitse heti epäasiallinen olla ) vaikka ei kyllä yhtään haittaisi jos plussaa näyttäis (:

Kyllä mulla näytti kaks ekaa kotitestiä negaa (vaikka mä oon ihan varma että näin siinä haamun) eka labraan viety pissanäyte, näytti negaa, mutta en antanu periks! ootin pari päivää ja testasin kotona uusiks, sitten tuli tummempi haamuviiva ja sitten uutta testiä labraan ja johan olikin plussa! ;) menkat oli 8 päivää myöhässä ennen kun sain plussan!

[QUOTE="2 lapsen äiti";23692769]Kyllä mulla näytti kaks ekaa kotitestiä negaa (vaikka mä oon ihan varma että näin siinä haamun) eka labraan viety pissanäyte, näytti negaa, mutta en antanu periks! ootin pari päivää ja testasin kotona uusiks, sitten tuli tummempi haamuviiva ja sitten uutta testiä labraan ja johan olikin plussa! ;) menkat oli 8 päivää myöhässä ennen kun sain plussan![/QUOTE]

Saanen kysyä minkälaisia oireita sulla oli ennenkuin teit testit? (:

Yhteistyössä