Raskaanako? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilijä

Vieras
Omaan erittäin epäsäännölliset kuukautiset..Noin seitsemän viikkoa sitten olin yhdynnässä mikä ei mennyt loppuun asti, emme käyttäneet ehkäisyä. Aloitin Yaz-pillerit kuukausi sitten. Ennen aloitusta tein raskaustestin, mikä näytti negaa..Nyt lumepillereiden aikana vuotoa ei ole kuitenkaan kuulunut..
Minulla on kuitenkin ollut rintojen aristusta, yhtenä lumepilleripäivänä ripulia ja muutamana päivänä alavatsakipuja.. Voiko olla mahdollista, että kaikesta huolimatta olen raskaana? Lapsi ei ole tähän elämäntilanteeseen toivottu, mutta raskaus olisi jo aika pitkällä,mikäli näin olisi..

testi on ainut keino se selvittää. keskytetty yhdyntä ei oo mikään ehkäisykeino, joten hyvin voitkin olla raskaana. tee heti testi, koska pillereiden syöminen pitää lopettaa välittömästi jos raskaana olet

Kai se testi pitää sit toistaa, sillä tiedän kyllä ettei pillereitä saa syödä raskaana ollessa..Tosin jos testi taas nega, pitänee mennä lääkäriin sillä ei pitäisi olla normaalia ettei mitään vuotoa tule..

mulla ei minipillereiden kanssa tullu puoleen vuoteen menkkoja...ku lopetin niin meni vielä pari kuukautta ennen ku tuli..ja sit tulinkin raskaaksi, siksi kesti niin kauan mullakin hokata et hei masussa taitaa olla joku..:)

Yhteistyössä