Elikkäs, mulla on nytte menossa kierrossa 7 viikko, 2 viikkoa menkat myöhässä. muutenkin pitkä kierto sillä noin 36päivää. erilaisia tuntemuksia on ollut, 2viikkoa sitten alavatsaa vihlo samaan tapaan kuin yleensä menkkojen alkamis päivänä, ja olin ihan varma että menkat alkavat, mutta ei alkanut. se viikko sitte päivittäin vihloi ja kramppasi alavatsasta, lisänä myös päänsärky ja huimaus. myös kurkku kipu ja vuotava nenä vaivasi,mutta se on mennyt ohi., seuraavalla viikolla pään särky ja huimaus jatkui muttei vihlonut mahaa vaan tuntui sellaista ikään kuin painetta joka tuntui koko ajan(tuntuu edelleen), loppu viikolla tuli mukaan taas vihlominen mutta ihan eri luokkaan kuin edeltävä. sellainen kummallinen vihlonta. Tämä alkoi tosi voimakkaalla alavatsan kramppaamisella, kestäen suunnilleen 3min. ja seuraavana päivänä toistui. ja tämä outo vihlonta oli kuin joku kirjaimellisesti nipistelisi alavatsan sisuksissa. tällaista en ennen ollut kokenut. eilen alkoi aristaa nännejä. olen harrastanut suojaamatonta seksiä. 2testiä tehnyt jo, molemmat negatiivisia, selkeitä. Ehkäisyneuvolaan soitteassa kehottivat vain suoraan ottamaan yhteyttä lapsettomuusklinikalle sillä kiertoni oli kuulemma niin pitkä etten pakosti ovuloi? ja aloittaa jokin hoito? mutta nyt on sitten hiipinyt mieleen ajatus että jospa onkin kyse jostain vakavasta, kysta tms.? Kun kerran testit näyttävät negaa niin mistä ihmeestä nämä kaikki johtuu? niin ja on myös ollut tosi kovaa kuvotusta, jostain hajusta tai esim ranskanperunoiden näkemisestäkin tulee oksennusreaktio, mutta en ole silti oksentanut. lämmöt on heitelly yleensä niin että aamupäivästä normaali (36,4) illalla 37,4 tai 37,5. muksua ei olla mitenkään yrittämällä yritetty mutta tulee kun on tullakseen. onko kellään ollut samankaltaista?