Raskaanako..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ummikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ummikko"

Vieras
Moi!

Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla ja silloinhan sen tietää, tuleeko ne vai ei..mutta nyt olen niin malttamaton ja paniikissa, että päätin kysyä täältä jo mielipiteitä oireistani, joita hiljattain on ilmennyt. Suunnitemissa ei ole ollut raskaus, mutta maha on ollut turvoksissa kuin jalkapallo, pientä lämpöä, menkkakipujen tyylisiä lieviä kipuja, alavatsaa kuumottelee välillä ja puristava tunne, kaikki housut painaa..pistelyä, kihelmöintiä eripuolilla mahassa, riipaisuja/repäisyjä alavatsassa oikealla sekä vasemmalla, kyljessä sekä myös ylempänä mahassa,alaselkää kuumottaa tai on hieman kipeäkin/jumissa, ei huvita tehdä mitään, väsyttää, nälkä, kahvi haisee pahalle välillä, selässä menee aaltoja ja muuallakin, palelee, epämääräinen olo sumuinen/unelias..painon tunne alavatsassa kun kävelee..siinähän niitä oli..Ennen ei ole ollut moisia, nämä oireet kestäneet 3 päivää..menkkakivut ovat vain silloin kun vuoto alkaa ja kestävät päivän, eikä silloin ole maha turvoksissa tällä tavalla jne. Mitä mieltä olette..?

Kyllä mulla vaan alko raskausoireet 3 päivää ennen odotettua menkkojenalkamispäivää. Pissatti usein, oli lämpöä, pahoinvointia, menkkamaisia kipuja ja vuorotellen kylmiä- ja kuumia-aaltoja.

Ihminen pystyy kuvittelemaan itselleen kaikki oireet kun tahtoo.

Nim. arvaa mistä tiedän :D

Ei sun nyt auta kuin kärvistellä ja testikin kannattaa tehdä vasta kun menkat on 3 päivää myöhässä.

TIEDÄN kyllä mistä puhut, meillä on kaikki lapset tekemällä tehty, vuosi per nuppi. Ja joka välissä keskenmenoja. :(

Ihminen pystyy kuvittelemaan itselleen kaikki oireet kun tahtoo.

Nim. arvaa mistä tiedän :D

Ei sun nyt auta kuin kärvistellä ja testikin kannattaa tehdä vasta kun menkat on 3 päivää myöhässä.

TIEDÄN kyllä mistä puhut, meillä on kaikki lapset tekemällä tehty, vuosi per nuppi. Ja joka välissä keskenmenoja. :(

Joo, todennäköisesti huolehdin ihan turhaan :D Jostain vain luin että ensioireita voisi olla jo näin aikaisin, eli rv 3, mutta tuskinpa tässä mitään hätää on..

Itse odotan esikoistani juuri nyt. Aina säännölliset menkat olleet. Tiesin heti ekana päivänä kun menkkojen piti alkaa, että raskaana olen. Sitä ennen oli rinnat muuttuneet aroiksi ja maha paisunut, aivan kuten menkoissakin. Nyt rv 31+3 :)

Tosihan tuo on, että oireet alkaa vasta plussattua mutta kuka tässä pystyy sanomaan milloin on ollut ovulaatio ja hedelmöitys tapahtunut? Itsellä aikaisin SELKEÄ plussa tullut kp 21(oireiden takia tein testin) ja tuolloin kierto oli kuitenkin kohtuu tarkasti 28-30pvä.

Yhteistyössä