K
kivaa?
Vieras
Tässä lainaus vauva-lehden palstalta. Huh,onko raskaana olo tosiaan noin kamalaa? Eri mieltä olevat, vakuuttakaa mut toisin ennen kun vauvakuume karisee täysin 
---------------------------------------------------------------------------
täällä myös yksi ""siunatussa tilassa""
voin tehdä huvikseni listan mitä mukavaa olen saanut kaupan päälle ollessani raskaana. kiitoksia kun saan purkaa nämä johonkin, muut ei oikein ymmärrä, ovat vaan että olisit kiitollinen kun saatte lapsen.
- pahoinvointi viikoilla 6-16, tuli takaisin n. viikolla 30
- närästys, alkoi n. viikolla 30
- pukamat, viikolta 36 eteenpäin (istuminen ja kävely sattuu)
- painoa on tullut lisää 35 kiloa!!!!!
- painon takia jalkojen nivelet ovat kuluneet ja s****nan kipeät
- raskausarpia, kaikkialla, rumia
- rinnat on kasvaneet, B --> E. hartiat kipeinä tästä syystä ja vieläpä ovat riipputissit, eikä mitkään kiinteät nätit
- päätä on särkenyt alusta asti koko ajan, siis ihan koko ajan
- palelen ja välillä paistun
- allergialääkkeitä, jotka purevat allergiaani ei ole voinut ottaa, eli nenä ja silmät vuotaa, iho kutisee
- hilsettä, siihen ei näytä auttavan mikään
- ihottumaa, koskee ja silti kutittaa, näytän rupisammakolta
- tukka lähti, kaunis pitkä tukkani piti leikata rumaksi poikatukaksi joka ei sovi mulle yhtään!!!!
- iho on aivan kauhea! näppyä ja ihottumaa (vai joko mainitsin?)
- hampaat, joissa ei ole koskaan ollut reikiä, ovat nyt niitä täynnä
- pilluni on muuttunut kauniista vaaleanpunaisesta viivapillusta rumaksi, roikkuvaksi, tummaksi tursakkeeksi ns. lehmänpillu
- nännini ovat tummat, suuret ja RUMAT, siis oikeasti nyrkin kokoiset (laajuiset)
- olen karvoittunut joka puolelta, joidun sheivaamaan joka päivä pillukarvat, kainalot, jalat, kädet, ""viikset"" ja MAHAN! karvaa kasvaa kuin apinalla
- sain korvakäytävätulehdukset kumpaankin korvaan, ikinä ei ole ollut mitään tulehduksia, niitä sitten huuhdeltiin viikko tk:ssa
- en pysty syömään kuin muutamia ruokalajeja (lue: leipää ja jäätelöä) ja juomaan jäävettä pahoinvoinnin takia
- olen muuttunut sosiaalisesta, ihanasta ihmisestä vittumaiseksi, epäsosiaaliseksi lehmäksi
- turvotus: sormukset heitin pois kuukausia sitten, jalat on niin turvoksissa että niihin KOSKEE. hälläväliä, kävely olisi muutenkin mahdotonta niiden pirun pukamien takia...
- jatkuvasti koskee johonkin
- kauniit pitkät kynteni ovat suorastaan sulaneet pois pikku nysiksi, kynsinauhat mennyttä
- näköni on huonontunut, jos ajan edellisen auton perseessä kiinni, en näe sen rekkaria
- olen menettänyt 2/3 ystävistäni, sillä olen niin vittumainen
- marisen jatkuvasti
- ennen niin kaunis, lihaksikas 170/60 urheilijan kroppani on nykyään yhtä läski/arpimakkaraa
- väsymys, nukun 14 tuntia vuorokaudesta enkä silti jaksa mitään
- kunto on mennyttä, kävelen yhdet pikku rappuset ylös ja olen kuolemaisillani...
- tukka rasvoittuu ja hikoilen kuin sika
- vauvan pirulainen potkii niin että koskee, maha on ihan hellänä
- supistelee, ts. SATTUU!!!
- joudun käymään vessassa 2 tunnin välein yöllä, päivällä tunnin välein
- limakalvot on alapäässä kuin sahara
kyllä, raskaana olen elämäni kunnossa ja onpas niin ihanaa että!!!!
tässäpä nämä suurinpiirtein, tietysti jotain unohtui mutta suurinpiirtein tällaista on olla raskaana. toivottavasti ""palkkio"" eli vauva on sen arvoinen! pyytäisin vauvakuumeisia miettimään vielä pari kertaa.....
terveisiä raskausviikolta 38!!!!! esikoista odotetaan.
-Laura-
ps. meille EI tulekaan suurta perhettä....
---------------------------------------------------------------------------
täällä myös yksi ""siunatussa tilassa""
voin tehdä huvikseni listan mitä mukavaa olen saanut kaupan päälle ollessani raskaana. kiitoksia kun saan purkaa nämä johonkin, muut ei oikein ymmärrä, ovat vaan että olisit kiitollinen kun saatte lapsen.
- pahoinvointi viikoilla 6-16, tuli takaisin n. viikolla 30
- närästys, alkoi n. viikolla 30
- pukamat, viikolta 36 eteenpäin (istuminen ja kävely sattuu)
- painoa on tullut lisää 35 kiloa!!!!!
- painon takia jalkojen nivelet ovat kuluneet ja s****nan kipeät
- raskausarpia, kaikkialla, rumia
- rinnat on kasvaneet, B --> E. hartiat kipeinä tästä syystä ja vieläpä ovat riipputissit, eikä mitkään kiinteät nätit
- päätä on särkenyt alusta asti koko ajan, siis ihan koko ajan
- palelen ja välillä paistun
- allergialääkkeitä, jotka purevat allergiaani ei ole voinut ottaa, eli nenä ja silmät vuotaa, iho kutisee
- hilsettä, siihen ei näytä auttavan mikään
- ihottumaa, koskee ja silti kutittaa, näytän rupisammakolta
- tukka lähti, kaunis pitkä tukkani piti leikata rumaksi poikatukaksi joka ei sovi mulle yhtään!!!!
- iho on aivan kauhea! näppyä ja ihottumaa (vai joko mainitsin?)
- hampaat, joissa ei ole koskaan ollut reikiä, ovat nyt niitä täynnä
- pilluni on muuttunut kauniista vaaleanpunaisesta viivapillusta rumaksi, roikkuvaksi, tummaksi tursakkeeksi ns. lehmänpillu
- nännini ovat tummat, suuret ja RUMAT, siis oikeasti nyrkin kokoiset (laajuiset)
- olen karvoittunut joka puolelta, joidun sheivaamaan joka päivä pillukarvat, kainalot, jalat, kädet, ""viikset"" ja MAHAN! karvaa kasvaa kuin apinalla
- sain korvakäytävätulehdukset kumpaankin korvaan, ikinä ei ole ollut mitään tulehduksia, niitä sitten huuhdeltiin viikko tk:ssa
- en pysty syömään kuin muutamia ruokalajeja (lue: leipää ja jäätelöä) ja juomaan jäävettä pahoinvoinnin takia
- olen muuttunut sosiaalisesta, ihanasta ihmisestä vittumaiseksi, epäsosiaaliseksi lehmäksi
- turvotus: sormukset heitin pois kuukausia sitten, jalat on niin turvoksissa että niihin KOSKEE. hälläväliä, kävely olisi muutenkin mahdotonta niiden pirun pukamien takia...
- jatkuvasti koskee johonkin
- kauniit pitkät kynteni ovat suorastaan sulaneet pois pikku nysiksi, kynsinauhat mennyttä
- näköni on huonontunut, jos ajan edellisen auton perseessä kiinni, en näe sen rekkaria
- olen menettänyt 2/3 ystävistäni, sillä olen niin vittumainen
- marisen jatkuvasti
- ennen niin kaunis, lihaksikas 170/60 urheilijan kroppani on nykyään yhtä läski/arpimakkaraa
- väsymys, nukun 14 tuntia vuorokaudesta enkä silti jaksa mitään
- kunto on mennyttä, kävelen yhdet pikku rappuset ylös ja olen kuolemaisillani...
- tukka rasvoittuu ja hikoilen kuin sika
- vauvan pirulainen potkii niin että koskee, maha on ihan hellänä
- supistelee, ts. SATTUU!!!
- joudun käymään vessassa 2 tunnin välein yöllä, päivällä tunnin välein
- limakalvot on alapäässä kuin sahara
kyllä, raskaana olen elämäni kunnossa ja onpas niin ihanaa että!!!!
tässäpä nämä suurinpiirtein, tietysti jotain unohtui mutta suurinpiirtein tällaista on olla raskaana. toivottavasti ""palkkio"" eli vauva on sen arvoinen! pyytäisin vauvakuumeisia miettimään vielä pari kertaa.....
terveisiä raskausviikolta 38!!!!! esikoista odotetaan.
-Laura-
ps. meille EI tulekaan suurta perhettä....