Raskaanako?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jonna

Vieras
Heippä hei!

Olen ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä helmikuussa, jonka jälkeen menkat on tullut suhteellisen normaalisti. Ja tällä tarkoitan sitä,että ovat tulleet kyllä joka kuukausi,mutta tavallista myöhemmin.
Pahoinvointia ja vatsa oli ihan sekaisin viikon ajan tämän yhdynnän jälkeen.
Olen tehnyt raskaustestin ja se näytti negatiivista. Nyt olen alkanut vatsassani tuntemaan pientä nipistelyä ja vatsani näyttää vähän kasvaneen. Paino ei ole noussut yhtään, olen laihtunut helmikuusta 10 kg.
Rinnat ovat arat (menkkojen pitäs alkaa näinä päivinä), vessassa käynnit ovat harvassa ja syön ihan normaalisti.
Välillä tunnen kovaa kipua oikealla puolella keuhkojen alla,tätä on ollu huhtikuusta saakka.

Raskaana vai ei?

paha mennä kyllä sanoon.. toivon tietenkin sun puolesta että on jos lapsi on vaan toivottu.. :) mut jos sitä lasta kovasti toivoo ni sekin saattaa tehä vaikka minkämoisia teppoia ihmismielelle.. (kokemusta siltä saralta kyllä on aivan riittämiin..) pidän peukkuja!! sitten vasta kun ne menkat on oikeesti myöhässä ni kannattaa tehä se testi, ne ei kerro varmax ennen.

Helmikuusta laskien raskautesi olisi jo pitkällä ja alkaisi tosiaan näkyä. Ja monet normaalit menkat puhuvat raskautta vastaan. Mutta kun et sano että milloin teit sen ensimmäisen testin (hyvin varhain jos tekee niin eivät aina kerro totuutta), niin teepäs ihmeessä uusi raskaustesti niin saat varmuuden asiasta. Jos tulee nega niin asia on selvä. (Ja jos tulee positiivinen niin sittenkin asia on selvä...) Voihan olla, että tärppi osui kohdalle joskus helmikuun jälkeen ehkäisystä huolimatta.

Yhteistyössä