raskaanako?????????????????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuutar

Vieras
Raskaanako? mulla alavatsa kipuja ollu jo muutaman viikon... koko ajan nälkä... välillä pahoinvointia.... menkkojen pitäs alkaa viikonloppuna..... Lääkäriin meen huomenna kun hiivatulehdus ei suostu paranemaan....

Menkat ei ole ollu säännölliset kun jätin 2kk sitten pillerit pois päänsärkyjen takia.....

jotkut gynet näkee siitä kohdunnipukasta ja häppäreitten väristä.
mut jos sä mainitset asiasta siellä niin ne varmaan voi ultrata.

joo pitäis se testi tehä, muttaku menkat kumminkin tuli vaikka ne vähän oudot olikin. ei niin runsaat ku yleensä...pelottaa se nega, ja sitten se itte sättiminen että miten sitä luulikaan olevansa raskaana vaikka ne menkat tuli.

Enpäs osaa tohon gyne tutkimukseen vastata, kun se aina katotaan. Luulen että ei näy, mutta varmaksi en voi sanoa. Itse lähtisin apteekkiin ja ostaisin pari testiä samalla. Tekisin nyt toisen ja vaikkapa viikon päästä toisen, jos siltä näyttää. Ilmoittele, miten päätit...

mäkin luulin olevani raskaana.menkat tuli mut edelleen yököttää ja paleltaa ja väsyttää ja pissittää. testin tein just samana aamuna ku menkat alko ja nega oli,siihen uskon. ja on niin runsaat menkat etten millään usko että tuolla masussa mitään eloa on :(

Kaikissa paikoissa ei noita ultralaitteita ole. Meillä ei ollut ja jouduin menemään yksityiselle. Täälläkin on itseään sätitty useaan kertaan ja monia turhia testejä tehty, kunnes lopulta tärppäsi. Itse olin niitä tekemässä koko ajan...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miksi pitää täällä kysellä. ollaanko selvännäkijöitä. ehkä kannattaisi testejä tehdä

joo. jos joku sanoo että olet raskaana säästää sen 5 euroa mitä testi maksaa, ja voi suoraan soittaa sitten sinne varhaisultraan :saint: niin me luullaan. oot oikeessa.

Muutama syy: Hiiva, kuten sanoit itsekin voi pitkään jatkuttuaan aiheuttaa noita oireita, varsinkin syömishimoa (hiiva tarvii elääkseen sokeria, joten se saa kroppaa pyytämään lisää ruokaa = lisää hiilareita = sokeria).

Ootko juonut tarpeeks? Jos et, siitä voi seurata pahoinvointia ja vatsakipua (lievä piilevä pissatulehdus?)

Menkat voi olla myöhässä n. miljoonasta eri syystä, ja kuten sanoit, sulla ne ei muutenkaan ole olleet säännölliset.. Lisäksi kun oikein miettii alkaako ne vai ei, ne myöhästyy entisestään.

Mut tässä siis muutama selitys noille oireille. Loput voidaan pistää ihan vaan hormonivaihtelulle, kun ne menkat kuitenkin on tulossa. :D

Niin. Tai sitten oot raskaana. Ei auta kuin testata. :D

Yhteistyössä