raskasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kattara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kattara

Vieras
Mun oma, rakas mummoni "kärsii", hänellä on todettu syöpä enkä voi auttaa muuten kuin tukea häntä. Raskasta tämä on myös tytölleni 2v7kk, koska isomummo ei jaksa enää niin kuin ennen.
Syöpä on vatsassa, eikä sitä voi leikata.
Koskaan ei tiedä milloin mummoni joutuu taas hätäisesti lähtemään sairaalaan, ilman ennakko varoitusta.
Mummo on aina ollut minulle rakas, hoitanut minut kouluikään ja ollut tukena vaikeina hetkinä. Olen voinut kertoa kaikki vaikeat asiat hänelle, mitä vanhemmilleni en uskaltanut kertoa.
Mummoani hoidetaan, mutta hoidot vievät voimat ja ennen kaikkea elämän halut. Hän oli kertonut anopilleni ettei häntä ennää tarvita ja että hän on turha. MINÄ TARVITSEN JA kaikki hänen muutkin "omaiset". Hän on todella rakas! :heart: :heart: :heart: :'(

Kaikkea hyvää mummillesi. Minkä ikäinen mummusi on? Mun on 89v. Tai oikeestaan hän on isomummu. Nii paljon lapsenlapsia. Isomummu asuu yksin kotonaan. Pappani kuoli vuonna ´73. En oo pahemmin nähny pappaa muuta ku kuvista... :'( :hug:

Mummoni ja pappani ovat molemmat syntyneet -29. Asuvat kuitenki omassa kodissa vielä. Pappa on todella hyväkuntoinen vielä, ajaa autoa, lenkkeilee ja nykyisin "hoitaa" mummoa. Voisin jopa sanoa, että monet nuoremmatkaa ei ole niin hyvässä kunnossa kuin pappa. :heart: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 16:33 kattara kirjoitti:
Mummoni ja pappani ovat molemmat syntyneet -29. Asuvat kuitenki omassa kodissa vielä. Pappa on todella hyväkuntoinen vielä, ajaa autoa, lenkkeilee ja nykyisin "hoitaa" mummoa. Voisin jopa sanoa, että monet nuoremmatkaa ei ole niin hyvässä kunnossa kuin pappa. :heart: :heart:

Mun mummo on 90v Toinen mummoni oli syntynyt 1902

Yhteistyössä