Raskauden mahdollisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kovasti toivoisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kovasti toivoisin

Vieras
Mulla kierto 27-28 pv. Oltiin ilman ehkäisyä kp 7, selkeät oviskivut kp 11 ja 12 sekä kp 15 ja 16. Olisiko ovis ollut noiden kipuilujen välissä?? Mies lähti siis reissuun tuon kp 7 sekstailun jälkeen joten siinä oli yritykset tässä kierrossa. Onko mitään toivetta raskaudesta..?

Ovulaatio on yleensä kierron puolivälissä eli sinun tapauksessasi +- 14. päivän kieppeillä. Vaikka sitkeät tyttösiittiöt elelevätkin pari vuorokautta kohdussa, niin uskoisin, että kp7 yritys on ollut vähän liian "aikaisin" tärpin kannalta.

Faktojen perusteella raskauden mahdollisuus on olematon, ymmärrän sen. Mutta senpä takia tässä kirjoittelenkin kuinka sitä ihminen saa itselleen vaikka mitä oireita mielikuvituksen avulla ja hormoonien jyllätessä.

Mulla nyt kp 21 ja tälläisiä "oireita";
-edelleen (oviksesta lähtien) jomottelee alavatsaa molemmin puolin sekä myös alaselkää
-paha olo hetkittäin
-nännipihat selkeästi paisuneet
-rintojen verisuonet tosi siniset
-karsea väsymys
-reilusti valkovuotoa

Mutta eiköhän ne menkat sitten viikon päästä taas palauta meikäläisenkin taas takaisin maanpinnalle : )

Silloin kun meidän pikkukakkonen sai alkunsa, meillä oli seksiä vain kaksi kertaa (!) sen kierron aikana kp10 ja kp19. Ovis on todennäköisesti tapahtunut joskus kp15-16, joten ton ensimmäisen seksikerran on täytynyt olla se "kriittinen". Että periaatteessa ap:lla on ihan hyvät mahikset, varsinkin jos ovis on ollut viimeistään kp12.

Alkuperäinen kirjoittaja Kovasti toivoisin:
-edelleen (oviksesta lähtien) jomottelee alavatsaa molemmin puolin sekä myös alaselkää
-paha olo hetkittäin
-karsea väsymys
-reilusti valkovuotoa

Itellä on ihan noi samat oireet kuin sulla, tosin kierto sen verran pidemmällä, että huomenna pitäs menkkojen alkaa... Elämme jännittäviä aikoja!:D
Toivottavasti olisi tärpännyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Giulia1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Kovasti toivoisin:
-paha olo hetkittäin
-karsea väsymys
-reilusti valkovuotoa

Itellä on ihan noi samat oireet kuin sulla, tosin kierto sen verran pidemmällä, että huomenna pitäs menkkojen alkaa... Elämme jännittäviä aikoja!:D
Toivottavasti olisi tärpännyt!

Giulia1987;
Pidän sulle peukkuja!! Oletko ystävällinen ja ilmoittele saitko plussan?
Mulla edelleen sama tilanne, mutta en oikein jaksa uskoa raskauteen. Olisi liian hyvä ollakseen totta.
Sen verran kuitenkin toivo elää, että olen salaa vauvan vaatteita katsellut postimyynnistä ja sen sellaista.. Mulla tämä olisi jo neljäs raskaus : )

Minäkin samassa tilanteessa. Seksiä kp 10 ja kp 21. Oviskipuilua kp 13, 15 ja 17. Nyt eletään kp 23, ja kovasti elättelen toiveita raskaudesta, vaikka ei kai todennäköisyys kovin suuri olekaan. Kierron pituus on mulla 28-30.

Mulla on tuskaisa yö takana, alaselkää koski melkoisesti ja vatsan puolellakin reilusti vihlontaa sekä ylä- että alavatsalla. Heräilin vähän väliä kipuun ja vatsa oli taas ihan sekaisin. Nyt taas sitten ei mitään, ei suuremmin kipuja eikä vatsakaan enää sekaisin.
Tosi paha olo on ollut koko aamun, kiertää ja kiertää mutta ei varsinaisesti okseta.
Väsyttää ja nälättää mutta ei tee kuitenkaan mieli syödä.

Ettei vaan olis kaksi viikkoa kestävät pms oireet suoraan helvetistä. : / ( Kp 23/27-28)

kannattaa kyllä soitella lääkäriin! Kuullostaa että voi olla jotain vakavaakin, ei kai raskaus noin alussa ihan tuollaisia oireita tee??! sullahan olis kiinnittyminenkin tapahtunut ihan vasta ja nyt olet jo toooosi kipee ja huonovointinen, oireesi kuullostaa enemmän loppuraskauden vaivoilta;) Mut tosiaan ei mun mielestä alkuraskaudessa vielä kuulu noin kovia kipuja olla että ei edes nukutuksi saa, joten suosittelen ammattiapua.

Niinhän nämä oireet -mistä sitten johtuvatkaan- kuulostaa omituisilta, mutta nyt taas yö meni ihan normaalisti, alaselkää edelleen jomottelee aavistuksen mutta ei niin että tarvitsisi lääkettä ottaa. Vatsa tosin oli taas aamulla vetelänä kuten monena muunakin päivänä. Ja pienoinen paha olo kummittelee taustalla ajoittain.
Odottelen kuitenkin alkuviikkoon koska menkat pitäisi alkaa viikonloppuna.

Giulia1987 ja miemeli; joko olette testanneet tai onko menkat alkaneet??

Mulla tänään kp 26/27-28, kipuja ei enää ole, kaikenlaista muuta oiretta kylläkin kuten hurjaa väsymystä ja lämpöilyä, tissien aristusta ja aamuisin nenän tukkoisuutta yms. mitkä voi viitata niin menkkojen alkamiseen kuin raskauteenkin.

Yhteistyössä