Raskauden oireet, vaikka käytän e-pillereitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana(ko)

Vieras
Hei!

Olen käyttänyt e-pillereitä jo nelisen vuotta. Merkki on vaihtunut kerran, nykyään merkkinä on Yasminelle.
En ole koskaan unohtanut ottaa pilleriä, joskus ottaminen on voinut heittää 1-2 tunnilla, muuten otan aina säännöllisesti. Lokakuun lopussa söin ensimmäistä kertaa kaksi liuskaa putkeen, eli siirsin kuukautisia. Viime kuussa piti tulla kuukautiset, mutta kahtena päivänä tuli todella vähän ruskeaa vuotoa (ei näyttänyt vereltä, sitä tuli oikeasti todella vähän). Nyt on siitä lähtien(pari viikkoa) ollut alavatsa todella kipeä (ihan kuin kuukautiskivut), vaikka väliviikko tulee vasta ensi viikolla. Pahoinvointia on esiintynyt (varsinkin aamuisin..), sekä muita raskauteen liittyviä merkkejä esim. lisääntynyt väsymys, vilunväristykset ja tiheentynyt vessassa käynti.
Voiko tämä olla merkki raskaudesta, vaikka syönkin e-pillereitä? Tämmöistä ei ole ennen ollut. Kiitos vastauksista etukäteen!
Raskaus olisi vahinko, silti erittäin mieluinen.

Niin ajattelinkin. Ihmettelen vain sitä, kun kuukautisia ei näkynyt viime kuussa vaikka silloin pidin väliviikon. Voihan se tottakai olla, että siirron takia mennyt sekaisin.

Mikään ehkäisy ei ole 100%, eli aina on raskauden mahdollisuus jos on harrastanut yhdyntää. Jos yhtään epäilyttää niin tee raskaustesti. Saatpa ainakin mielenrauhan.

Taidan siis tehdä varmuuden vuoksi raskaustestin. Ajattelin vain, jos tämä on todella yleistä olisi testin tekeminen turhaa.

Haluamme mieheni kanssa lapsen, mutta koska e-pillerit ovat kalliita, syön nämä jo ostamani paketit loppuun. Tämän takia raskaus olisi tässä vaiheessa "vahinko".

Kiitos teille vastauksista.

Taidan siis tehdä varmuuden vuoksi raskaustestin. Ajattelin vain, jos tämä on todella yleistä olisi testin tekeminen turhaa.

Haluamme mieheni kanssa lapsen, mutta koska e-pillerit ovat kalliita, syön nämä jo ostamani paketit loppuun. Tämän takia raskaus olisi tässä vaiheessa "vahinko".

Kiitos teille vastauksista.

Anteeksi, mutta tiesithän että lapsesta kertyy kulu jos toinenkin?

Lapsi ei myöskään välttämättä tule samalla sekunnilla kun sen päättää haluta, ja etenkin pillereiden jälkeen aikaa voi kulua ihan kierron säännöllistymiseenkin.

Tai no kyllähän sinä varmaan tiedät, oli vain niin kerta kaikkiaan eriskummallinen syy "lykätä" lapsenhankintaa. :)

Heippa Huihui!

Kyllähän minä sen tiedän, turhaan vaan jätän pillerit nurkkaan lojumaan. Lapsen hankkimisella ei ole siis kiire, joten ihan hyvin voin syödä nämä kaksi kuukauttaa vielä pillerit loppuun.

Mulla on osittain samat oireet vaikka oon syöny pillereitä vasta 3 kk enkä ole yrittänyt siirtää menkkoja.
Nyt on taukoviikko meneillään eikä menkkoja näy. Alavatsassa on ollu outoja kipuja yli viikko ennen taukoviikkoa. Olen ehtinyt miettiä tässä kaikenlaista, vaikka oonki syöny pillereitä ihan säännöllisesti.
Oon esim. syönyt samaan aikaan jotakin lääkekuuria krooniseen yskään ja viime taukoviikolla tein suolihuuhtelun. Voiko nämä vaikuttaa pillereiden tehoon?

Yhteistyössä