Raskauden pelko miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Cecilia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Cecilia"

Vieras
miehellä on ihan överiksi menevä pelko että raskaudun. seksissä se pitää boxerit päällä enkä saa niitä ottaa pois(tai itseasiassa en saa se ottaa itse) ennen kuin on aika laittaa kumi päälle. kumin se rullaa itse päälle enkä saa ollenkaan missään vaiheessa koskea sen penikseen. yhdynnän lopulla sillä on ihan järjetön kiire saada itsensä minusta ulos. eikä kuulemma tule kysymykseen että minä söisin epillereitä, pelkää varmaan etten söis niitä ajallaan tai että "unohtelisin" niitä.

kaikki tämä sen takia että minä kuulemma paukahdan paksuksi heti muuten. jaa hmm en ymmärrä miten se sellaista on saanut päähän? meille kun ei mitään vahinkoja ole koskaan tapahtunut. ennen se oli hyvinkin rohkeampi näissä asioissa. käytettiin esim varmoja päiviä ja keskeytettyäkin joskus. mitään raskauksia ei niistä ole seurannut tai edes mitään epäilyjä/säikähdyksiä.

jotenkin tulee vaan mieleen että onko se kokenut meidän ensimmäisen lapsen niin kamalana kokemuksena että pelkää noin paljon. erittäin surullinen jos asia on niin. kiistää kyllä asian olevan niin...

Enemmän tosiaan kuulostaa siltä ettei halua painaa paljaalla, ettei tartuta tauteja suhun. Jos kyse olisi raskauden pelosta, antaisi sun varmasti syödä vielä pillereitä lisäksi.

no eihän se mua estää voi syömästä pillereitä. toivoo vaan etten sekaantuisi taas niihin. ei kuulemma jaksa elää sellaista elämää missä ei seksiä ollenkaan harrasteta.

mä en seurustelis noin neuroottisen miehen kanssa. oikeesti en vois elää jos en sais koskee mieheni munaan. haha. sitä on kiva silitellä, ihan muuten vaan. niin ja mies ei tykkää.. outo mies.

aina pasltamamma ajattelee sitä pahinta vaihtoehtoa...

jospa se mies parka nyt vaan ei halua lisää lapsia just nyt. ja entäpä jos se on vaan sitä mieltä ettei ne pillerit akalle sovi, siltä lähtee halut,lihoo,vuotaa kokoajan jne...?

mun mies ainakin tiedostaa sen ettei hormonien syönti oo terveellistä...

Miksi et saa edes käsin koskea penikseen ja miksi pitää pitää bokserit jalassa? Oiskohan siinä pippelissä jotakin.. Tai sitten sulla on valitettavasti todella tyhmä ja yksinkertainen mies (anteeksi..) jos luulee että koskettamalla ja ilman boksereita olemalla vauvoja tehdään :)

Miksi et saa edes käsin koskea penikseen ja miksi pitää pitää bokserit jalassa? Oiskohan siinä pippelissä jotakin.. Tai sitten sulla on valitettavasti todella tyhmä ja yksinkertainen mies (anteeksi..) jos luulee että koskettamalla ja ilman boksereita olemalla vauvoja tehdään :)

eihän tuossa mitään typerää ole. itse olen noloa kyllä myöntää raskautunut ilman varsinaista yhdyntää... jos nainen koskee miehen penistä voi pippelin päässä olla jo touhutippoja ja niissä tipoissa olla siittiöitä jne voipi kulkeutua sitten käsien mukana vaikka mihin..