Raskauden yritys ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Murmelin

Jäsen
17.08.2008
471
0
16
Viikonloppuna firman risteily (2päivää ja yötä laivalla.. todella kosteat juhlat tiedossa..) sillon olis mahdollisesta oviksesta dpo 6-7.. mikään raskaustestihän ei näytä viä noin aikasin, mutta.. Yritystä todella on, ollut kylläkin jo useamman vuoden, mutta nyt varmaan taisin viimeviikonloppuna ovuloida, että mahdollisuudet olis. Sitä on niiin monta kertaa pettyny menkkojen alkuun,eikä kyllä yhtään tekis mieli elellä niinkun olis raskaana ennen kun sitä todella on..

Kumpihan on vaarallisempaa, stressata ja miettiä onko raskaana,voiko tehdä ja syödä mitä.. vai ottaa rentouttavasti hyvässä seurassa "muutaman" ja koittaa unohtaa koko yritys hetkeksi..??

Mä aina pähkäilen samaa.Nytki kierto suunnilleen samoissa ku sulla ja mietin et uskallanko juoda mökillä ku sinne juhlia ja illanistujaisia aikuisten kesken on suunniteltu :|
En usko että siitä mitään haittaa oikeesti on mut kuitenki ku yritystä on ja epäilys siitä et on voinu onnistaa.Ni tietoisesti sitte käyttää alkoholia :ashamed:
Mä olen aika varma et sitte jälkeempäin jos testi plussaa näyttää niin rupee miettii kaikkee hölmöö.Et onko sittenkin aiheuttanut itse jotain peruuttamattoman kamalaa :ashamed:

Eihän alkiolla ja äidillä ole yhteistä verenkiertoakaan ennenku istukka alkaa toimimaan kunnolla. Niin kauan kun nainen ei itse tiedä raskaudesta (kuukautiset eivät ole myöhässä ) ei voi alkiota vahingoittakaan, alkio käyttää alkuun ruskuaispussia ravinnon lähteenään.
Joten ihan hyvällä omalla tunnolla voitte juhlia! =)

Yhteistyössä