Raskauden yritys ja lääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mulla siis tilanne se että eilen otettiin kierukka pois ja laitettiin leikkausjonoon eli tarjoituksena poistaa kohtu ja munasarjat. Nyt aateltiin yrittää sit raskautta, jos se sattus tärppäämään ennenku leikkausaika tulee.

Sain myös koviin kipuihin Lyrica reseptin, sen alotan tänään ja se on tarkotus nostaa maksimiannostukselle. Mut nyt vasta aloin miettii tätä hommaa.. Ku Lyrica on sellanen lääke kuitenki ettei sitä saa syödä raskausaikana.. Et miten mä tän homman oikeen hoidan :o Kierrostakaan ei oo mitään tietoo ku just kierukka poistettu. Täytyyks mun vaa sit tyyliin viikon välein tehä varuiks raskaustestiä että mahdollisimman pian sit saan Lyrican lopetettua jos raskaaks tulisin.

On nää hankalia hommia.. Aikamoista säätämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miks sult poistetaan? joudut loppuelämän syömään hormooneja, koska silloin sun oma elimistö ei tuota.....

Pahojen ja jatkuvien endokipujen takia. Viime yön vietin naistenklinikan osastolla just noiden kipujen takia.

Voi :( Mutta eiks raskauden pitäisi hellittää noita kipuja? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Miks sult poistetaan? joudut loppuelämän syömään hormooneja, koska silloin sun oma elimistö ei tuota.....

Pahojen ja jatkuvien endokipujen takia. Viime yön vietin naistenklinikan osastolla just noiden kipujen takia.

Voi :( Mutta eiks raskauden pitäisi hellittää noita kipuja? :)

Ei ainaskaan se eka raskaus hellittäny :/ Koko raskausajan olin kipee ja kivut senku vaan paheni ku raskaus oli ohi.

Yhteistyössä