!!!!raskaudenaikaisesta vuodosta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
huomasin ekan kerran joskus viidenmaissa että on tullu rusehtavaa vuotoa ja hetkisittenkin oli. vähän on tullu ei paljoa ja kaikki tuntemukset on ihan sitä normaalia kohdun kasvu tunnetta. ei siis kipuja. viikkoja on vasta 7+4. onko ihan normaalia tällänen vai voiko se olla keskenmenoo? aamulla harrastettiin seksiä,mutta ei edellisissä raskauksissa koskaan ollu mitään vuotoa. joskushan voi sillon tulla tuhrua kun pitäisi olla menkat,mutta mulla alkaisi menkat 20pvä ja nyt on vasta 16pvä. normaalia vai pitääkö huolestua?

Ihan normaalia voi olla. Mulla on joka raskaudessa ollut ekojen menkkojen paikalla pientä tiputtelua, viimeisessä raskaudessa ihan kunnon vuotoa kymppiviikolla. Ja ei ongelmia.

Mullakaan alkuraskauden km ei aiheuttanut menkkakipuja kummempia fyysisiä oireita. Mutta pidetään peukut, että ap:lla on kaikki hyvin! :)

Miulla oli tuollasia rusehtavia vuotoja alkuraskaudessa ja aina menin tarkastuttamaan. Totesivat vuodon tulevan kohdunkaulasta, josta joku hiussuoni ripsahtanut.
Viikolla 11 rupesin vuotamaan ihan solkenaan niin että riitti vessan lattiallekin, mutta silti ei mennyt kesken vaikka oli istukka lähtenyt irtoamaan. Vuoto loppui vuodelevossa.
Huomenna rv.20+0 ja kaikki hyvin :)

Mulla oli toisessa raskaudessa vuotoja koko alkuraskauden ajan aina välillä. Ekalla kerralla tuli aika reilusti ihan veristä vuotoa. Ei ollut kipuja. Ultrattiin, ja kaikki oli kunnossa. Sitten tuli sellaista rusehtavaa vuotoa aina silloin tällöin koko alkuraskauden ajan.

Yhteistyössä