Raskaudenkeskeytys Oysissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Niin, tähän on jouduttu, aika on naistentautien polille...mietin, kun sieltä sain sen käsityksen että lääkkeellistä pusketaan ensisijaisena, mitä jos ei sitä halua/siihen pysty??? Ja jos saa kaavinnan, tehdäänkö se sitten heti samana päivänä vai annetaanko taas uusi aika, lisää odottelua?
Jos joku tietää, valaisisitteko.

Tämmöstä tällä kertaa :(

Mulla meni siten, että lääkkeillä (cytotec ) aloitettiin, ja vauva (syntyi kuolleena rv18+1 ) syntyi 6h ekoista lääkkeistä laskettuna. istukka ei irronnu monista yrityksistä huolimatta, ja vuosin kuin seula. Kaavintapäätös tehtiin illansuussa, n. klo 17.30, ja pääsin vielä samalle illalle kaavintaan. Yön jouduin olemaan sairaalassa nukutuksen takia, muuten olisin päässy kotiin illalla.

Voi, Sisu..olen pahoillani*halaa*

Mulla ei ole tuota onneksi, ehkäisy vaan petti ja tilanne nyt mahdoton. Ei auta...joten jos muilla olisi vielä vastauksia noihin kysymyksiin? Eli pääsenkö (jos pääsen ) kaavintaan samana päivänä kuin on aika vai todellako ne pakottavat tuohon lääkkeelliseen ensin?

Ei mitään mahdollisuutta. Ensinnäkin olen pahasti masentunut, raha-asiat on niin huonossa jamassa ettei onnistu, suht tuore suhde ja vielä paljon muuta jota en nyt halua enempää kertoa. Lapsen isäkin haluaa tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei mitään mahdollisuutta. Ensinnäkin olen pahasti masentunut, raha-asiat on niin huonossa jamassa ettei onnistu, suht tuore suhde ja vielä paljon muuta jota en nyt halua enempää kertoa. Lapsen isäkin haluaa tätä.

toivottavasti mietit tarkkaan. Asia saattaa jäädä painamaan loppuelämäksi:(. Adoptiokin on mahdollinen ja monet parit odottavat lasta. Mutta voimia sulle.

Kaavintaa ei tehdä saman tien. Ekalla käynnillä ultrataan ja annetaan eka lääke. Siitä 2 päivän päästä menet osastolle ja siellä saat toiset lääkeet ja sitten sinne leikkaussaliin kaavintaan. Sitä en tiedä saatko kaavinnan jos sitä pyydät. Lääkkeellinen tai kaavinta, niin toi käytäntö on sama (paitsi jos ihan alussa ja lääkkeellinen niin saat tehdä sen jopa kotona)

Alkuperäinen kirjoittaja min:

toivottavasti mietit tarkkaan. Asia saattaa jäädä painamaan loppuelämäksi:(. Adoptiokin on mahdollinen ja monet parit odottavat lasta. Mutta voimia sulle.

Joo, myös se adoptio voi jäädä painamaan loppuiäksi. Jospa nyt kunnioittaisitte ap:n päätöstä ja vastaisitte hänen kysymykseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
Kaavintaa ei tehdä saman tien. Ekalla käynnillä ultrataan ja annetaan eka lääke. Siitä 2 päivän päästä menet osastolle ja siellä saat toiset lääkeet ja sitten sinne leikkaussaliin kaavintaan. Sitä en tiedä saatko kaavinnan jos sitä pyydät. Lääkkeellinen tai kaavinta, niin toi käytäntö on sama (paitsi jos ihan alussa ja lääkkeellinen niin saat tehdä sen jopa kotona)

Hmmm...miksiköhän hoitaja sanoi että voin olla kaiken varalta aamulla syömättä jos kaavitaan :/ Mitähän tässä nyt uskaltaa odottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Alkuperäinen kirjoittaja min:

Joo, myös se adoptio voi jäädä painamaan loppuiäksi. Jospa nyt kunnioittaisitte ap:n päätöstä ja vastaisitte hänen kysymykseensä.

Kiitos, kiitos paljon.

Tää on rankka asia ja lääkkeellinen - en pysty siihen, en todellakaan.

mulle tehtiin lääkkeellinen ja oli helppo.eka sain lääkkeen ei tullu mitään sivuvaikutuksia.pari päivää myöhemmin takasin sairaalaan ja sain alapäähän toisen lääkkeen,sitten pääsin huoneeseen odottelee josko tulis ulos ja niin tuli n.2h myöhemmin wc pönttöön.

Se riippuu viikoistakin, jos on alussa niin ensisijaisesti kai lääkkeillä, multa ei edes kysytty haluaisinko kaavinnan. Tosin kaavintahan on rankempi ja siihenkin liittyy omat riskinsä, mutta ei tämä lääkkeellinen tyhjennyskään kiva ole ollut. :/

Yhteistyössä