Raskaudesta ja keskenmenon pelosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "santsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"santsu"

Vieras
Mulla on kauhea pelko keskenmenosta, kun niitä on muutama takana. Nyt on viikkoja 14+ ja muutaman päivän olen ollut ihan varma, että kaikki ei ole hyvin. Tänään aamulla kuitenkin nännit oli kipeet jonkin aikaa... mulla on raskauksien aikana nännit välillä tosi kipeet, niinkuin neulaa pistettäs läpi. Niin mietin vaan, että voisiko se olla positiivinen merkki, että kaikki olisi kuitenkin hyvin??

Kirjoitit jo eilen tästä asiasta. Mitäs jos nyt ihan tosissas menisit sinne neuvolaan kuunteleen ne sydänäänet. Katsos, kun täällä palstalla tämä asia ei etene yhtään. Emme millään voi tietää, onko kaikki varmasti hyvin vai ei.

Kannattaa ostaa kotidopleri niin saat kuunnella äänet joka päivä! Ystäväni teki tämän ratkaisun useiden keskenmenojen jälkeen.

Muuten hyvä mutta jos on yhtää taipuvainen ns. hysteriaan niin ei kannata hankkia, sit se poru vasta tuleekin kun ei niitä sykkeitä saa kuulumaan ja se taas on ihan normaalia ettei niitä välttämättä aina löydä, tuo laite kun ei vedä vertoja neuvolan laitteelle..

Yhteistyössä