raskaudesta kysymyksiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko persiissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelko persiissä

Vieras
Elikkä mulla on menkat myöhässä nyt viikon:(
Ehkäisyä olemme käyttäneet(kondomi)joten omituista että olisin raskaana,mutta mistä moinen viipyminen?
Miten pitkään voin odottaa,ja milloin te tekisitte testin?

Sitten toinen asia,mulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita,onko jollain muulla ollut "oireeton" alkuraskaus?
kiitos etukäteen ystävät:)

Tuo typerä nimimerkikini tulee siitä että en ehkä juuri nyt haluaisi olla raskaana:(
Kolme lasta jo ja nuorimmainen täyttää joulukuussa kolme ja tarkoitukseni oli lähteä työmaailmaan.
Mies ei varmaankaan ilahtuisi uudesta vauvasta:(
hieman sekin sitten jännittää...miten kauan/pitkään voi menkat olla myöhässä?

jonkun vauvan,kun oma sterilisaatio kaduttaa.harva kuiteskaan ois valmis vauvastaan luopumaan kun sitä eka kantaa 9 kk.tsemppiä sulle päätöksees ,jos plussaat,oli päätöksesi mikä vain!

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mulla oli sama tilanne viime menkkojen aikaan, olivat sitten pari viikkoa myöhässä. testin tein n. viikon päästä. Ehkäsynä myös kortsu. Mulla alkuraskaudet olleet myös oireettomia.

Tyhmänä ihmisenä en sit tajunnut että alkoiko ne kaksi viikkoa myöhässä vai oletko siis raskaana:)

Alkuperäinen kirjoittaja pelko persiissä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mulla oli sama tilanne viime menkkojen aikaan, olivat sitten pari viikkoa myöhässä. testin tein n. viikon päästä. Ehkäsynä myös kortsu. Mulla alkuraskaudet olleet myös oireettomia.

Tyhmänä ihmisenä en sit tajunnut että alkoiko ne kaksi viikkoa myöhässä vai oletko siis raskaana:)

Juu, alkoi siis kaksi viikkoa myöhässä, en onneksi ollut raskaana :)

Yhteistyössä