raskaudesta, raskaustesteistä..helppii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
eli siis mulla on normaali kuukautiskeirto 4viikkoa. viimekuussa menkat alko 14p. nythän niide pitäis kaiken järjen mukaan alkaa, mutta ei kuulu ei näy. raskaus mahdollista. ikinä ei ole ollut tällästä alamahakipua edellisissä raskauksissa, polttelee, aaltoilevaa kipua joka aaltoilee alaselkään myös, tänään tein raskaustestin, ei mikääs clearblue eli siis se halvin. näytti negaa. kuinka luotettavia nuo on. eli voiko se esim huomenna ollakkin plussa jos tänään nega?

Tottakai se testi voi näyttää huomenna plussaa, tai vaikka haaleaa haamuviivaa mutta jos sun menkat pitäs jo alkaa, niin yleensä se näkyisi jo testissäkin. Joillain kuitenkin raskaushormoni nousee hitaammin. Pidellään peukkuja.

Mä oon käyttänyt apteekin omaa testiä ja näyttänyt vahvan plussan samantien. Olen malttanut odottaa siihen saakka kun menkkojen olisi alettava, tai päivän yli.

nokun mulla se päivä ei ole ihan tarkalleen muistissa, minusta se oli 14pv.eli jos mulla on säännöllinen kierto ja just tasan kuukaudenvälein alka niin nythän on se päivä kun pitäs alkaa..vai mitä

Yhteistyössä