mulle on tullu nyt ihan äskettäin ihan hirveästi valkopäitä tai jotai ihme patteja yläkroppa täytee.. ne on finnien tapasia mut ei kuitenkaa..? osa on syväl ihon alla ja ihan kovia ja niitä ei pysty puristamaa paksun ihokerroksen takia ja osa sit on valkopäitten tapasia kasvoissa ja rinnoissa.
MITÄ NE ON?
oon nyt viikol 33 ja meinasin et jos ne on jotai hormooni näppylöit tai jotai.
sit joutusin kyl vaihtamaan ruokavalion diabeteksen ruokavalioon koska sokerit oli rajoil ja lapsivettä on runsaasti ylimäärästä.
Olisko jollakin kokemusta tai tietoa sillä toi on tosi rasittavaa ku varsinki normaalisti en kärsi hirveesti finneistä ja nyt naama on ihan täynnä valkosia pisteitä ja mitä helvettii ne rinnois tekee? ku eihän siellä pitäis mitää finnejä olla?(nännipihas ja muualla)
MITÄ NE ON?
oon nyt viikol 33 ja meinasin et jos ne on jotai hormooni näppylöit tai jotai.
sit joutusin kyl vaihtamaan ruokavalion diabeteksen ruokavalioon koska sokerit oli rajoil ja lapsivettä on runsaasti ylimäärästä.
Olisko jollakin kokemusta tai tietoa sillä toi on tosi rasittavaa ku varsinki normaalisti en kärsi hirveesti finneistä ja nyt naama on ihan täynnä valkosia pisteitä ja mitä helvettii ne rinnois tekee? ku eihän siellä pitäis mitää finnejä olla?(nännipihas ja muualla)