Raskaudesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njaa

Vieras
Voiko raskaus oireet alkaa jo päiviä ennen kuukautisia?
kuukautiset pitäisi alkaa n.3 päivän päästä. Ja toissa yönä oksensin pari kertaa, ja jäätelö oli ainut mikä meni alas. Kuumetta ei ollut, eikä muutenkaan "kipeä" olo. Seuraavana päivä ei sitten ollut mitään, kunnes illalla taas oksetus olo alkoi, mutta en kuitenkaan oksentanut. Vai liekö kuumuus tehnyt tepposet :D

mä nyt en ole yhtään varma, mutta muistaisin joskus lukeneeni että se pahaolo nimenomaan aiheutuu jostain mitä se sikiö "erittää" kehoon ja se alkoi muistaakseni vasta myöhemmin.

Mutta sinänsä kai voihan kaikki olla mahdollista. Välillä tuntuu että raskaudessa ei "epänormaalia" oiretta voi edes olla kun mikä ikinä krammpi tai kremppa on niin heti löytyy sata muuta jolla raskaudessa se on ollut :)

Minulla raskausoireet ovat alkaneet aina muutamaa päivää ennen kuukautisten arvioitua alkamisaikaa. Oksentelua ei kuitenkaan ole vielä noin varhaisessa vaiheessa, vaan rintojen suurentumisesta ja lievästä etomisesta/närästyksestä olen tiennyt olevani raskaana.

Voi alkaa aiemmin, kyllä mulle tuli etova olo. Mutta tuo oksennus voi tulla ihan muustakin asiasta..Itse e nkuitenkaan oksennellut tuolloin, en tosin myöhemminkään.

Mulla alkoi tässä raskaudessa muutamaa päivää aikasemmin. Perjantaina piti testata jollei menkat ala, mutta aloinki voimaan pahoin jo maanantaina. Ja sama jatkuu nyt viikolla 7+4.

Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Et oo voinu auringonpistosta saada tai ettei oo nestehukkaa? Nekin pistää herkästi oksentamaan...

En paljon oleile auringossa, en tykkää :D Ja eikö auringon pistoksessa ole mukana myös päänsärky ? minulla sitä ei ole. Ja juon kyllä mielestäni tarpeeksi, mutta joo.. ei voi tietää :D

Yhteistyössä