Raskaus asiaa ja kivuista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä Äiti

Vieras
Olen ihan odotuksen alussa ja tämä on viies raskaus. Viikkoja ehkä 5-6.

Mutta mistä johtuu että olen välillä tosi kipee. Alamahassa tuntuu sellaista viiltävää kipua. Ei kärsi yskiä eikä nauraa ku heti on alamaha ihan hellä ja niinku olis joku lyöny...
Onko tämä keskenmenin merkki?
Ja yölläki ku kääntää kylkeä niin vihlasee tuonne alamahaan. Tosi viiltävästi ja kipeesti.

Kohdun kannattimet venyvät, siitä tuo kipu. Teräviä vihlaisuja, melkein kuin puukolla viillettäisi?
Kuuluu asiaan, vaikka melkoisen häijyltä tuntuukin.
Onnea odotukseen! :flower:

Kiitos vastaksesta. Mä ajattelin että se ei vielä tässä vaiheessa tuntus noin pahalta.
Kiitos. Vaikka meillä on jo lapsia niin mies on ihan tohkeissaan :) Ja ku mä eka pelkäsin kertoa että meille on tulossa lisää.

Tuontapaiset kivut tuntuvat ihan normaaleilta. Selvät menkkamaiset kivut voivat enteillä keskenmenoa, ei nekään kuitenkaan aina. Mutta vihlomiset ja repäisyt kuuluvat asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Monta synnyttänyt:
Tuontapaiset kivut tuntuvat ihan normaaleilta. Selvät menkkamaiset kivut voivat enteillä keskenmenoa, ei nekään kuitenkaan aina. Mutta vihlomiset ja repäisyt kuuluvat asiaan.

Niinpä, ei aina.Itselläni on joka kuukausi juuri "menkkojen aikaan" menkkamaista jomotusta joka kestää 2-3päivää ja ihan normaali raskaus on viikoilla 30, koko raskauden jatkunut.

Yhteistyössä