Raskaus asiaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Onko muilla ollu loppuajasta semmosta repäsevää kipua alamahassa kun kävelee?

Mulla ollu aikasemmin oikealla alamahassa semmonen repäsevä kipu aina välillä kun esim. noussut istumasta seisomaan ja tänään sitten oli koko alamahaan semmonen repäsevä kipu aina kun käveli, siis ei pystyny käveleen ollenkaan kun oli niin sietämätön kipu kävelessä.Nyt ei enään ole semmoista ainakaan niin etteikö pystyisi käveleen.Niin ja viikkoja 34.

Mitähän tuo on?Onko se niitä jotain kannatin kipuja vai mitä olikaan?

:wave: tiedän tunteen. Mutta oon jo tottunu tohon,mulla ollu tota joka päivä jo viikkoja. Todennäkösesti liitoskipuja tai vauvan pää painaa jotain hermoa tai sitten on jotain kiinnikkeitä. Näin mulle sanottu..kolmatta ootan ja viikkoja saman verran.

Onko sulla myrskynmerkki se kipu semmosta ettei pysty yhtään kävelemään kun on niin hirveä kipu, onko sulla muuten sitä kipua kuin vain kävelessä?

Mulla ei muuten käy, mutta heti kun kävelemään lähtee niin ihan hirveä sietämatön kipu etttei voi kertakaikkiaan kävellä.

Onko muilla samanlaista?

oli esikoisesta loppumetreillä, liitoskipuja ja vauva raivasi kiukulla tietä alaspäin. sitten käveltiinkin kuin pingviini.
mutta välillä en tosiaan päässyt liikkeelle lainkaan. nyt on kanssa välillä sellaisia vihlaisuja kuin puukolla tökittäisiin ja pitää puhallella hetki, vaikka loppuraskauteen on reippaasti aikaa...

Nämä ei kyllä tunnu liitoskivuilta, toinen lapsi kyseessä. Tietysti voi olla erilaisiakin, mutta tämä repäisevä kipu kohdistuu koko alamahaan ja vie kokonaan kyllä kävelykyvyn mennessään, että pitää äkkiä ottaa jostakin tukea. Muuten ei ole mitään kipua muutakuin kävelessä.

vähän kesti mulla..niin siis kipu on tosi paha ja tuntuu maatessakin..kävellessä todella repivä. Pakko on pysähtyä kun sattuu niin kovin. Jos toi kipu vaan jatkuu ja jatkuu niin kannattaa neuvolasta ainakin kysyä. Auttaako panadol? Kokeile varovasti jos löydät sen kipukohdan ihan tunnustelemalla..jos löydät sen niin eiköhän oo lihaksissa,häpyluussa tai hermo...

Kyllä on samoja kipuja täälläkin rv 33 menossa... :wave: Ihan normaaleja on.... ja mulla on kans ollu niin voimakkaana että en voi liikkua sillä hetkellä lainkaan. Mulla tulee niitä kävelessä ja välillä yöllä nukkuessa ja siihen helvetillistä herätä...

Mulla on niitä myös. Tänään viimeksi kun nousin liian äkkiä autosta, tuli sellainen repäisevä kipu, että meinasi jalatkin pettää alta. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:
Nämä ei kyllä tunnu liitoskivuilta, toinen lapsi kyseessä. Tietysti voi olla erilaisiakin, mutta tämä repäisevä kipu kohdistuu koko alamahaan ja vie kokonaan kyllä kävelykyvyn mennessään, että pitää äkkiä ottaa jostakin tukea. Muuten ei ole mitään kipua muutakuin kävelessä.

Niin ja mulle neuvolassa sanoivat että liitoskipuja ovat... ja meille kanssa toinen muksu tulossa eikä esikoista osottaessa ollu mitään tällaista....

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön:

Niin ja mulle neuvolassa sanoivat että liitoskipuja ovat... ja meille kanssa toinen muksu tulossa eikä esikoista osottaessa ollu mitään tällaista....

Mulla on myöskin näitä liitoskipuja ja ne ovat ihan erilaisia.

Yhteistyössä