Raskaus ja alkoholiton siideri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä kysymys tämä on?

Voithan sä lasillisen juoda vaikka tavan siideriä, juos haluat, vaikka oletkin raskaana. Siis jos tää on ihan satunnaista.

Mut sit jos haluaa pysytellä täysin nollalinjalla niin en ottais alkoholitontakaan. Niissä kuitenkin on joku mitätön 0,7 prosentteja, mutta alkoholia sekin on. Joku täällä esitti vähän aikaa sitten että nykysin on täysin nollasiidereitä olemassa, mun mielestä ne vaan ei sitten voi olla mitään siideriä vaan mehua tai limppaa, jos alkoa ei kerran ole ollenkaan. Kannattaa lukea ne pienet präntit. Yleensä ne "alkoholittomat" on viiniä + omppumehua.

Alkoholiton ei ole alkoholitonta, aina niissä on vähän (lue pullon kyljestä)
sama koskee kotikaljaa ja simaa.
Että tietty niitä VOI juoda mutta sitten ei ole enää nolla-linjalla.

ai jaa olen käsittänyt että ALKOHOLITON nimen omaan on alkoholitonta. eli ne on ns. limskoja. eriasia kotikaljat, simat ym.
alkholittomassa oluessa ei ainakaan ole yhtään alkoholia ja luulis sama olevan noissa siidereissäkin.

Siinä litran pullossa myytävässä onko se nyt Helleforsin päärynä siiderissä on 0,7 % alkoholia.

Mutta varmasti sitä voi juoda AINAKIN tuon sun mainitseman lasillisen, kun kerta tavallista siideriäkin voi pullollisen ;)

tarkista ne alkoholimäärät pullosta! mutta kyllä voi, sitä varten ne juuri on tehty, että niitä voit käyttää jos haluat juoda alkoholitonta siideriä. Ja minä silloin tällöin join saunan jälkeen ihan lasillisen perussiideriä, ei se vaaraksi ole. Jokainen tietää omat rajansa. Neuvolastakin sanoi että voi silloin tällöin maistaa sen lasillisen.

Yhteistyössä