Hae Anna.fi-sivustolta

Raskaus ja ero

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Lalie, 03.12.2015.

1. Samatilanne Vierailija

Moi Lalie.

En tiedä luetko tätä keskustelua vielä, mutta olen ihan samassa tilanteessa kanssasi. Luulin ensin että tämä on minun kirjoittamani, mutta ei.

Olisi kiva vaihtaa kuulumisia/kokemuksia?

2. Onnellinen nainen Vierailija

Nuorena minäkin lapset hankin, mutta sillä erotuksella, että suhteemme oli ja on edelleen tasapainoinen, toista arvostava ja kunnioittava. Rakkaus on ja pysyy.

Minun on hyvin vaikea ymmärtää, että joku pysyy suhteessa ja vielä hankkii siihen lapsia, kun jo aloituksessa lukee: olemme aina riidellet paljon! Mitä rakkautta se sellainen on? Päinvastoin, se on hyvin raskasta ja kuluttavaa. On myös äärimmäisen ikävää lapsille joutua kuuntelemaan aikuisten riitelyä, se jos mikä luo turvattomuutta ja kasvattaa lisää riiteleviä ja aggressiivisia lapsia, jotka kuvittelevat, että huutamalla ja tappelemalla, kenties myös käsiksi käymällä asiat selviävät...

Miksi tuhlata nuoruutensa riitelyyn, kun sen voisi elää onnellisena ihanan puolison kanssa? Kukaan ei saa minua uskomaan, että olisi totta edes toinen puolikas suhteessa, jossa riidellään paljon ja muka ollaan erittäin onnellisia... Pyh, sanon minä, silloin ei tiedetä mitään todellisesta rakkaudesta!

3. Sohvie Vierailija

Hei! En ole Lalie, mutta samankaltaista ongelmaa minullakin. Haluaisin vaihtaa kuulumisia jos sinua kiinnostaa!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri