U
ulde
Vieras
Laitetaas tmä nyt ihan omaksi jutukseen, kun niin ahistaa koko homma
Mua vaivaasiis ihan täydellinen haluttomuus, on kestänyt koko raskauden ajan!! Seksiä on harrastettu vain muutaman kerran (3?) n.8kk aikana, ja nyt viikkoja jo 34.
Tää on ihan hirveetä. Mutta kun ei vaan yhtään tee mieli, ja mieskin on tilanteeseen niin hyvin sopeutunut, ettei tee aloitteita. ITsestä niitä ei irtoa. Pelottaa, että en palaudu ennalleni pitkään aikaan, kun synnytyksen jälkeiset tuskatkin vielä edessä.
Edellinen sekstailu oli niin karmeaa räpellystä, kun kumpaakin taisi jännittää, että onnistuuko vaiko eikö. Ja eihän se onnistunut ei.
Suhteemme on kestäny jo 6 vuotta, ja olemme aina olleet avoimia ja kokeilevia seksin suhteen. Tunnemme toisemme läpikotaisesti, voimme puhua asiasta avoimesti jne., mutta seksi ei vaan suju/kiinnosta. En enää jaksa edes yrittää, kun asia ahdistaa niin paljon. Vaikeuksia ja riitoja nyt raskauden aoikana tosin on ollut, joten tietty sekin vaikuttaa. Mietin kuitenkin jatkuvasti, että minussa on jotain vialla. Pelottaa, että suhteemme kuolee.
Voiko tällainen johtua vain hormoneista??? Muutenkin oon ihan yliherkkä kaikille hajuille, ja ikinä esim. miehen hengityksen haju ei ole haissut yhtä pahalle, kuin nyt raskauden aikana. Hän kyllä pesee hammaskalustoaan ja on puhdas ym. Vika on mussa, kun olen aivan äärimmäisen yliherkkä.
Onko kellään ollut samankaltaisia tuntemuksia????