Raskaus ja haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nyt raskaana viikolla 31+ ja seksielämä on kuivunut tässä raskauden edetessä ihan kokoon. Ei tee yhtään mieli ja jos sitten (lähinnä miehen mieliksi) aletaan hommaan, niin sekään ei tunnu miltään tai jopa sattuu jonkin verran (vaikka liukasteet onkin käytössä). Asennot on minimissään, kun maha on valtava ja molempien (varsinkin minun ) lemppari-asento, lähetys-saarnaaja on tietysti kokonaan pois käytöstä. Alkuraskaudesta vaikka pahoinvointi ja oksentelu oli tosi voimakasta, niin halutti kuitenkin ja harrastettiin seksiä useinkin, mutta tuossa joskus 20 viikon tuntumasta ei ole tehnyt tippaakaan mieli.

Esikoisen odotusajasta muistan, että kyllä enemmän oli haluja, nyt ei kerrassaan mitään ja se harmittaa, koska "haluaisin haluta" ja harmittaa tietysti miehenkin puolesta. Onko muilla ollut samaa ja onko halut palautuneet miten pian synnytyksen jälkeen?

ei nyt liity varsinaisesti aiheeseen, mut lähetyssaarnaajaa (eiks se ollukki et nainen alla mies päällä ) voi vähän muokata, et mies on polvillaan eikä sun päällä... toimii niinkin :)

Mun ei tehnyt seksiä mieli melkein koko raskausaikana..melkein jopa ällötti..Mutta nyt noin kuukausi synnytyksestä' ja halut palanneet.Palasivat itseasiassa melkein heti mutta nyt on vaan pitänyt odotella että paikat paranee.

mäkin täällä toivon että halut paranee.. mulla ihan sama ku ap:lla..

kyselin mieheltä tässä yksi ilta et haittaako sitä se et me ei pupuilla ja se sanoi et näköjään sua haittaa.. johon vastasin et eikun jos sua ei haittaa niin sut mullekin on ok..mä vaan mietin kans miehen fiiliksiä..

Yhteistyössä