Raskaus ja oireet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP!

Vieras
Hei!

Ollaan yritetty tytöllemme sisarusta kohta 2 vuotta. Taustalla PCO ja ovuloimattomuus. Viime elokuussa vasta toinen clomikierto auttoi eli kuukautiset tuli, muttei tärpännyt. Sitten taukokierrosta tärppäsi, mutta osottautui kemialliseksi raskaudeksi. Lopettiin sitten yrittäminen ja nyt aloitin uudestaan Clomit ja ekasta kerrasta tärppäsi.

Pelkäsin uudelleen kemiallista, mutta nyt oireita ei ole tullut yht` äkkiä ja voimakkaana kuin silloin ja raskaustestin viivakin vahvistui kunnolla eikä jäänyt haamuksi kuten silloin. Olen nyt sitten 5 viikolla.
Nyt olen saanut sitten sellaisen huolen päähäni, että onko normaalia ettei vielä tässä vaiheessa ole paljoa oireita? Väsymystä on, palelua ja kipeät rinnat sekä välillä lievää kuvotusta, mutta muuten tuntuu etten olisi raskaana, jos ei testi toisin näyttäisi. :)

Esikoisen kohdalla muistan vain se että pahoinvointi alkoi joskus 7 viikon jälkeen..

Kai sitä on hieman hermona, kun niin pitkä odotus ja syksyisen epäonnistumisen takia luulin pitkään tämänkin olevan kemiallinen. Vieläkin olen vähän varuillani enkä uskalla paljon iloita :/

Yhteistyössä