Raskaus ja omituinen olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituinen otus

Vieras
Viikkoja 29 ja välillä iskee ihan omituisen ahdistava olo. Ei siis mitenkään henkisesti vaan tuntuu etten saa hengitettyä kunnolla, aivan kuin supistaisi mutta ilman kipuja ja särkyjä eikä vatsa varsinaisesti edes kovetu niinkuin supistuksessa. Ja tämän aikana olo on jotenkin epätodellinen. Mistä tämmöinen voisi johtua?

En tiedä mistä johtuu, mutta mulla oli kanssa esikoista odottaessa. Silloin oli kyllä kuuma kesä, että ajattelin sen olevan vain jotain uupumusta. Ilmalämpöpumpun alla kun teki töitä ja laittoi pumpun puhaltamaan niin kylmää kuin tuli, helpotti vähäsen oloa. Onko hemoglobiini ja verenpaineet ok?

[QUOTE="...";29974155]En tiedä mistä johtuu, mutta mulla oli kanssa esikoista odottaessa. Silloin oli kyllä kuuma kesä, että ajattelin sen olevan vain jotain uupumusta. Ilmalämpöpumpun alla kun teki töitä ja laittoi pumpun puhaltamaan niin kylmää kuin tuli, helpotti vähäsen oloa. Onko hemoglobiini ja verenpaineet ok?[/QUOTE]

Oli ainakin viime mittauksissa kaikki kunnossa. Siksi tätä oloa ihmettelenkin :(

Kyllä henkinen paha olo/jännitys voi ilmetä fyysisestikin.
(jos siis sellaisesta kärsit)

Jos vaiva on varmasti fyysinen niin ehkä:
verensokeri, verenpaine, hemoglobiini, elimistön kuivuminen..
Ja kai raskausmyrkytyskin voi olla mahdollinen.
Oliko proteiini viimeksi ok?

[QUOTE="Lotta";29974621]Kyllä henkinen paha olo/jännitys voi ilmetä fyysisestikin.
(jos siis sellaisesta kärsit)

Jos vaiva on varmasti fyysinen niin ehkä:
verensokeri, verenpaine, hemoglobiini, elimistön kuivuminen..
Ja kai raskausmyrkytyskin voi olla mahdollinen.
Oliko proteiini viimeksi ok?[/QUOTE]

Juu, tiedän että voi mutta kun henkinen vointini on koko raskauden ajan ollut mitä mainioin ja tuntuu että kerrankin asiat ovat kondiksessa niin tuntuu hieman hassulta mulla ilmenisi henkistä pahoinvointia fyysisesti :D

Mutta joo, viimeksi oli proteiinikin ok.

Miten nopeasti tämmöiset voi muuttua? Ei ole viime neuvolasta kovin pitkä aika, puolisen toista viikkoa.

Yhteistyössä