Raskaus ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällöttävä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällöttävä nainen

Vieras
No niin, tulihan se sieltä! Otinpa taas puheeksi tulenaran aiheen eli seksin mieheni kanssa. Kysyin, milloin aikoo panna minua seuraavan kerran. Joo, myönnän, että oli brutaali ja haastava kysymys, mutta olen todella turhautunut. Riitahan siitä jälleen seurasi ja se, että aloin itkeä. Mies siis on haluton osapuoli. Sanoi sitten sen, mikä vaivaa. Häntä ällöttää, siis ÄLLÖTTÄÄ seksi raskaana olevan kanssa. Ja minä siis aloin itkeä. Sanoi rakastavansa ja plaa plaa, mutta eipä se enää auttanut. Olen siis raskaana ja vatsa on iso, ja tietenkin kasvaa koko ajan. Lapsia on ennestäänkin ja kokemusta hänellä raskaudesta. Tämä lapsi on eka yhteisemme.

Miten ihmeessä raskaus voi ällöttää? Olen todella loukkaantunut ja pahoilla mielin noista sanoista.

Sanoi muuten vielä, kun aloin itkeä, että miksi sitten kysyn, kun en kestä kuulla totuutta. Selitti, että oli väärä sana ja että vatsa on tiellä jne. jne. Selitykset mitään enää korjanneet.

:hug: Tosi ajattelematonta mieheltäsi :( Eipä meilläkään kyllä seksielämä kukoistanut raskausaikana... Mut olin itsekin haluton siinä tilassa ettei sillä lailla haitannut. N.puoli vuotta synnytyksen jälkeen rupes sängys oleen taas vipinää kun ei haava enään haitannut ja nyt tuntuu et seksi on parempaa kuin koskaan. Lapsi nyt 13kk.

Tsemppiä loppuraskauteen!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ällöttävä nainen:
No niin, tulihan se sieltä! Otinpa taas puheeksi tulenaran aiheen eli seksin mieheni kanssa. Kysyin, milloin aikoo panna minua seuraavan kerran. Joo, myönnän, että oli brutaali ja haastava kysymys, mutta olen todella turhautunut. Riitahan siitä jälleen seurasi ja se, että aloin itkeä. Mies siis on haluton osapuoli. Sanoi sitten sen, mikä vaivaa. Häntä ällöttää, siis ÄLLÖTTÄÄ seksi raskaana olevan kanssa. Ja minä siis aloin itkeä. Sanoi rakastavansa ja plaa plaa, mutta eipä se enää auttanut. Olen siis raskaana ja vatsa on iso, ja tietenkin kasvaa koko ajan. Lapsia on ennestäänkin ja kokemusta hänellä raskaudesta. Tämä lapsi on eka yhteisemme.

Miten ihmeessä raskaus voi ällöttää? Olen todella loukkaantunut ja pahoilla mielin noista sanoista.

Ootkohan yksi musta nikki..hmm??

Alkuperäinen kirjoittaja jellonauskis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ällöttävä nainen:

Ootkohan yksi musta nikki..hmm??

En ymmärrä, miksi kysyt/mietit tätä. Jos hän ei halua paljastaa itseään, annetaan hänen olla paljastumatta.