Hae Anna.fi-sivustolta

raskaus ja talo

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Uneksija, 08.07.2005.

1. Uneksija Vierailija

Viimeyönä nain unta että en meinannut mahtua ulos vihreästä neulepaidastani, koska olin raskaana. Ja sitten raskaana olikin joku seurassani oleva tuntematon tumma tyttö. Loppu-unessa olin talossa, jonka olimme juuri ostaneet entiseltä kotipaikkakunnaltani. Meillä oli paljon vieraita, mutta vieraat alkoivat pikkuhiljaa pakkautua autoon ja olivat lähdössä baariin.

Itse haahuilin vielä sisällä, kaikki tavarat hiuslakasta lähtien hukassa, hiukset likaisena ja toimin jotenkin käsittämättömän hitaasi. Toisaalta en edes kaivannut näitten ihmisten mukaan kovasti, mutta olisin kyllä lähtenyt ihan huvikseni jos olisin päässyt, vaikka en heitä tuntenutkaan! Mieleni oli suht rauhallinen, eli en höseltänyt paniikissa vaikka olinkin myöhästymässä. Huutelin varattuun vessaan, jossa tämä tumma tyttö oli että olisiko mahdollista päästä ihan äkkiä käymään, kun minua odotetaan autossa. Tyttö tuli ulos, mutta samassa minua nolotti ihan kamalasti, koska tajusin että olin hätistänyt raskaana olevan tytön pois vessasta. Vielä enemmän hävetti, kun huomasin että olihan uudessa talossamme vielä toinenkin vessa ja olin juuri neuvonut tytön sinne. Miksi en itse mennyt sinne? No, ehkä siellä ei ollut suihkua. Tai jotain.

En ehtinyt juhlijoiden matkaan, mutta loppu-unessa minulle selvisi, että talo, jonka olimme ostaneet, on oikeasti kuulunut ennen Tapio Rautavaaralle! Ja se oli huikea arvonlisä talolle . Olin ihan tyytyväinen taloon ja tämä vahvistus sai vakuuttumaan että ostos oli hyvä, mutta ihmettelen vaan sitä kaupunginosaa, jossa talo sijaitsi. Lopulta totesin, että kai tämäkin kokemus avartaa ja ajos meillä nyt kerran on talo paikassa X niin voi kait sitä täälläkin asua.

2. Uneksija Vierailija

...niin että mitähän tämä uni mahtaisi tarkoitaa?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri