Raskaus ja tapetointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tyhmä kysymys, mutta saako raskaana ollessa tapetoida... Tai siis lähinnä tuoksutella sitä tapettiliisterin hajua? Kun maalaaminenhan on ns. kiellettyä, niin mites tapetointi? :ashamed: :headwall:

tämä ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi, mutta Tikkurilalla on muutama maali, jotka ovat allergia ja astmaliiton kanssa testattuja, jotka nimenomaan käyvät raskaana olevillekkin.
En tiedä onko liistereitä varustettuna tällä merkillä, mutta jos kaupasta löydät paketin joka on tällaisella "logolla" varustettu, niin sen kanssa on turvallista lutrata.

Tuotaa juu.. mua on huvittanut näin jälkikäteen tällä palstalla pyöriessänio mitä kaikkea mä olen tietämättäni mennyt tekemään vaikken kait sitten olisi saanut. Nyt tyttö on siis puolivuotias mutta kyllä mä mm odotusaikana niin maalasin kuin tapetoinkin ja ihan surutta.. :)

esikoista odottaessa tapetoitiin huoneita, liisteri purkissa luki, että voi sisältää jotain homeitiöitä eikä suositella astmaatikoille, raskaanaoleville jne. Että en menis niitä imppaileen, mutta samassa huoneessa olin kuitenkin.

Yhteistyössä