Raskaus mahdollinen? Synnytyksestä yli vuosi ja vain yhdet menkat takana..

  • Viestiketjun aloittaja Inna-Elina
  • Ensimmäinen viesti
Inna-Elina
Vähän sekava tuo otsikko, mutta tosiaan vain yhdet menkat (2.7-15) takana. Ihan olivat normaalit n. 4-5 päivää. Olin aika onnellinenkin, kun alkoivat että pääsisi hieman seuraamaan omaa kiertoa. Haaveissa olisi meidän 1v 1kk-ikäiselle tyttärelle sisarrus, jos vaan luoja semmosen sois. Neiti sai alkunsa ihan "huolettomasti" jos näin voi sanoa, annettiin lapselle lupa tulla kun on tullakseen ja heti ekasta kierrosta silloin tärppäsi. Vielä lisätietona, että imetystä nyt lopettelen ja tyttö syö vielä 2krt/pvässä aamulla ja illalla. Lisäksi 21.7 (kp 20) oli valkovuoto hieman veristä.. olisiko ollut silloin ovista, kun joillakin saattaa kuulemma vertakin hieman tulla. Siitä laskinkin, että toinen ovis voinut olla noin 18.-23.8 välimaastossa, mikäli se ed. (21.7) ovulaatio oireita sillon oli. Ainakin Tuolloin toissa vkl:na 22.-23.8 meillä oli touhuilua kovastikkin, mutta eikai siitä vielä raskausoireita tule. x)

No menkkoja ei nyt olekaan toista kertaa kuulunut. Negat testit tein muistaakseni 6.8 (kp 36) ja 13.8 (kp 43), kun epäilin olevani raskaana. Nyt en vielä ole testejä tehnytkään, vaikkakin välistä on ollut väsymystä, suuta kuivaa, mielialan vaihtelut aika herkässä, pieniä kouristuksia kohdun/alavatsa alueella, rintoihin sattuu tuo imetyskin (olen tosin miettinyt johtuuko lapsen puhjenneista hampaista?). Ovulaatiota en ole ikinä tikutellut tms.. lähinnä seuraillut "limoja" ja touhuiltu ihan sillä mielellä, kun haluttaa joka mulla ainakin ennen osui siihen normiovulaatioajan paikkeille. Ja jos ovista alkaa etsimään/seuraileen pitääkö ne lämmöt mittailla joka aamu ja eri aikaan päivästä... kertokaapa kokeneet ja sit ku ne pomppaa ylemmäs, niin sittenkö niitä tikkuja kehiin? Ehkä en iha niihi viel ala, mut ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla niistäkin.

Onko täällä muita haaveilevia, joilla on kierrot sekasin tai vastaavia kokemuksia..!
 
karpalo
Moikka!
No täällä myös on reilun vuoden ikäisen tytön äiti, jolla ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen tuli vasta imetyksen lopetettuani tytön täyttäessä vuoden.
Eli nuo "ekat" menkat oli jo heinäkuun puolivälissä, mutta nämä seuraavat tuntuvat nyt antavan odotuttaa itseään, eli kierto on vielä joksenkin sekaisin. Tosin elokuun puolivälissä miulla oli olo ja oireet muutaman päivän ajan kovin "menkkamaiset" ja vain se itse vuoto puuttui. No nyt sitte elokuun viimeisenä viikonloppuna olin tunnistavinani joksenkin selviä ovisoireita, mm. limoja ja sitä tiettyä himotusta. Jos miun kroppa ois palautunut yhtään entiselleen, niin viimeistään nyt ensiviikolla menkkojen pitis sitte alkaa ja sitä odottelen.
Me haaveillaan miehen kanssa myös toisesta, mutta raskaana tuskin vielä olen, sillä mies on useimmiten vielä vetänyt ulos ennen laukeamistaan, kun olen toivonut, että toisen yritys aletaan tosissaan, kunhan mun kiertoni on vakiintunut, että saisin jotain ajallisia kiinnekohtia, mistä alkaa seurata. Tosin ensimmäistäkin yritettiin vuosi, ennenkuin tulin raskaaksi, et voihan tää taas kestää.

Joko sulla on menkat kerenneet tulla, vai oletko jo kentise plussannut?
Noista ovisten tikutuksista ja lämpöjen mittailuissa en osaa sua neuvoa, kun itse ainakin vaan hermoilisin ja tuskastuisin jos siihen alkaisin.
 

Yhteistyössä