Raskaus mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mävuan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mävuan

Vieras
Voiko pillereiden unohtelu aiheuttaa raskausoireita?mulla muutama unohtunu ja kierukan poiston jälkeen ei hajuakaan oviksesta ym..nyt ollu mahan jomottelua,palelua,rinnat kipeät(yleensä vain nännit),´silloin tällöin pahoinvointia,vähän väliä nälkä,ja ihmeen tyyni ja iloinen olen ollut,yleensä oikea riihipiru!=)(varsinkin ennen menkkoja)ja valkovuotoa tulee runsaasti,iho myös ihmeen hyvässä kunnossa(yleensä näppyinen).Voiko tuo ehkäisyn vaihto ja varsinkin pillreiden unohtelut vaikuttaa näihin "oireisiin"?vai oiskohan mul nyt sit ovisaika?=)miten nopeesti pitäs suunnilleen menkkojen alkaa ku rinnat on kipeytyneet,kokemuksia?=)
Jos joku fiksu immeinen vois mua valaista oisin kiitollinen!=D

Kyllä pillereiden unohtelu saattaa aiheuttaa raskausoireita, sillä ehkäisytehohan ei ole enää täydellinen. Kandeisko tehdä raskaustesti ennen kuin enempää ihmettelet ja popsit lisää pillereitä?

kiitos kommentistasi!=)oisin vielä kuitenkin halunnu kuulla tosta rintojen kipeytymisestä ja menkkojen tulosta?ku tuntuu nyt ei niin arat rinnat enää oo(esim.hypätessä tai painellessa on hieman arat)muutama päivä sit kipeytyivät,et eikös pitäs menkkojen siit päätellen sit ehkä alkaa...??inhottaa ku ei tiiä yhtään millon ovis on/ollut,ja voisko nää oireet vaik ovista olla?=/kait se pitää vaa ootella tai sit testailla...=(

Vuonna 2001 tulin raskaaksi, kun olin unohtanut 2 pilleriä peräkkäin :)
Siitä en muista miten rinnat oli. Viime raskaudessa aloin jo ennen plussaa epäillä raskautta, kun rinnat oli erilailla, jotenki laajemmalta alueelta kipeät.

no mie sitä kans ihmettilin kun nyt rinnat melkein kainaloihin asti aristaa,yleensä ollut vain nännit tosi kipeät(sillon oli kyl kierukka,oisko siitä johtunut?)no voi olla nää oireet tietty ihan toiveajatteluakin,toivosin kyl et ei;D

Yhteistyössä