Raskaus vai kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumene

Vieras
Hei, voisiko joku suht nopeasti kertoa minulle, voivatko raskauden ensioireet tuntua samanlaisilta kuin kuukautiskivut? Minulla on nyt varsinaiset kuukautiset myöhässä - tosin vasta viikon verran, mutta kuitenkin....Kuitenkin minulla on koko viikon ollut sellainen olo kropassa, että minulla on kuukautiset! Vatsaa särkee, päätä särkee, pms-oireet yms.

Hei!

Kaikista nopeiten saat sen selville kun käyt apteekista ostamassa raskaustestin. Pitäis kyllä näkyä jo jos raskaana olet!

Minulla on myös pari kertaa ollu samankaltaisia oireita ja menkat on ollu myöhässä, muttaa negaahan ne testit ovat näyttäneet:(

Kyllähän ne kuulemma ovat aika lailla samanlaisia ne oireet.. Monesti oon kuullut just sitä, että olo oli ihan kun kuukautiset olisi tulossa, mutta eivät sitten tulleetkaan. Eli kannattaa varmaan testailla, ainakin jos kuukautiset yleensä tulee ajallaan. Tuu sit kertomaan meille että miten kävi. :)

Moi Maybelline&kumppanit! Mua alkoi ihan hymyilyttämään nämä nimimerkit....Menen heti huomenna apteekkiin ostamaan raskaustestin ja voitte olla varmoja, että tulen kertomaan tuloksen näille sivuille...Olishan se nimittäin aika paukku tulla raskaaksi, kun mieheni siittiöt pitäisi olla niin huonolaatuisia, ettei normaali hedelmöittyminen pitäisi lainkaan onnistua....Nyt mulla on jo ihan etova olokin, mikä saattaisi viitata raskaudenaikaiseen pahoinvointiin, mutta voihan olla, että kuvittelen taas koko jutun...

Niin siinä sitten kävi, että kuukautiset alkoivat tänä aamuna, reilu viikko myöhässä, vaikka normaalisti tulevat täysin säännöllisesti...että silleen...

Yhteistyössä