raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras
vaimo ihan viimeisillään raskaana.
mitä mieltä olette sexistä vielä silloin.

itse en ole saanut moneen kuukauteen.
kovasti olen yrittänyt mutta ei . katoaako siis halut raskauden aikana. ?? omasta mielestäni naisen sexikkyys lisääntyy kun maha pyöristyy ja rinnatkin täyttyvät.

ei vaan oo kivaa mennä salaa vessaan itseään hoitamaan.

Meillä ei kadonnut. 4 lasta on saatu, ja ihan loppuun asti harrastettiin. Muistaakseni taisi vielä yhden kanssa viimeisin kerta olla alle vuorokausi ennen synnytystä ;-)

Mutta homma on kyllä hyvin yksilöllinen. Olen kuullut että joiltain saattaa halut kadota kokonaa, eikä sille sitten oikein mitään mahda. Mitään fyysistä estettä asialle ei ole.

Sitten synnytyksen jälkeen tulee ihan fyysisestikin semmoinen 1 kuukausi vähintään ettei hommat onnistu, kuin kädellä ja suulla korkeintaan. Silloin joutui aina välillä hoitelemaan omin käsin. Rouvalla on halut muutenkin ollut hiukan hillitymmät imetysaikana, eli semmoinen vuosi synnytyksen jälkeen. Sen kyllä huomasi kun imetys loppui, sitten meillä asui taas ""seksipeto"" ;-)

Toiset tykkää toiset ei. Miten sen nyt ottaa! Oletteko puhuneet asiasta? Onko vaimosi raskaus olut rankka? Oletko jakanut huomioda ja antaa hellyyttä muutenkin, kuin seksi mielessä.

Itse en ole raskaana oloa vielä kokenut, toivottavasti joskus, mutta voin vain kuvitella kuinka kömpelöksi muutun ja vartaloni voi tunuta epämukavalta eikä aina niin seksikkäältäkään. Kaikki asiat vaikuttavat naisen seksuaalisuuteen ja halukkuuteen. Väsyttää, mieleialat vaihtelevat, on erilaisia pelkoja ja pitää jaksaa vaikka mitä asioita. Varmasti vaimosi mielessä on viime kuukausina pyörinyt masussa kasvava uusi elämä. Mikä on ihmeellistä ja ihanaa sekä myös pelottavaa. Miksi ette ole puhuneet jos ennen raskautta kaikesta mahdollisesta?!

Yhdyntä on kyllä mahdollista viime hetkiin asti, synnytyksen jälkeen seksiä pitää vältää jonkin aikaa, että paikat tulee kuntoon. Joskus yhdynnällä voidaan käynnistää synnytyskin, jos laskettu aika on mennyt yli.

Miksi ette harrasta suuseksiä tai hellit toisianne muulla tavalla jos yhdyntä on vaimosi mielestä ongelmallista. Keskustelkaa ihmeessä äläkä ihmettele.

Yhteistyössä