Raskausdiabeetikot tai heitä tuntevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diabeetikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä yksi, täysiaikaisena syntyi vkolla 39 spontaanisti. painoa 2990 ja pituutta 49. ei tullu sokerivauvaa, ruokavaliolla ja liikunnalla hoidin rdn koko raskauden ajan.

syntyi 39+1 käynnistettynä, mutta syynä toksemiaepäily (osoittautui vääräksi)
3600g ja 49cm joten ei myöskään sokerivauva, ruokavaliolla viikosta 23 ja tuon samaisen viikon jälkeen ei tullut grammaakaan lisää painoa, siis ruokavalion aloittamisen jälkeen.

Onpa kiva kuulla, täällä mennään insuliinihoidolla (ja ruokavaliolla tietenkin). Tarkasti olen seurannut ja pitänyt sokerit kurissa. Kiitoksena vaivannäöstä vauvan koko on ainakin vielä keskikäyrällä, nyt viikkoja 33+0. Toivotaan, että meillekin saadaan normisynnytys.

mulla neljä synnytystä,kahdessa ekassa ruokavaliohoito ja kahdessa viimeisimmässä(-07 ja -08)olin rv 33 lähtien insuliinillä.tuo -07 synnytys oltais käynnistetty 40+3,mut syntyi iteksiään edellisenä päivänä,viimeisin käynnistettiin 38 viikolla ihan muista syistä.sokerit ei meidän vauvoja ole kasvattaneet --esikoinen oli iso kun painoi3675g,mutta toiset olleet 2,9kg-3,3kg....

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
mulla neljä synnytystä,kahdessa ekassa ruokavaliohoito ja kahdessa viimeisimmässä(-07 ja -08)olin rv 33 lähtien insuliinillä.tuo -07 synnytys oltais käynnistetty 40+3,mut syntyi iteksiään edellisenä päivänä,viimeisin käynnistettiin 38 viikolla ihan muista syistä.sokerit ei meidän vauvoja ole kasvattaneet --esikoinen oli iso kun painoi3675g,mutta toiset olleet 2,9kg-3,3kg....

No mutta ei kai tuo 3,7kg vauva vielä niin kovin iso ole.

käynnistettiin kumpikin, ensimmäinen painoi 4,2 kg ja toinen 3,5 kg. Normaali alatiesynnytys. Odotan nyt kolmatta, ja jälleen on sokerin kanssa ongelmia. Todennäköisesti menee taas sen pari viikkoa yli ennenkuin käynnistävät. En ole joutunut käyttämään insuliinia, mutta seuraan sokeriarvoja jatkuvasti.

Yhteistyössä