Raskaushormonin hidas lasku keskenmenon jälkeen ja outo vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mailiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mailiv

Jäsen
30.07.2007
350
0
16
Minulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 15. helmikuuta. Kaikki raskausmateriaali ei poistunut silloin ja viikon päästä gynekologi kaapi puudutuksessa vastaanotolla vielä lisää, mutta silti ultrassa näkyi vielä jotakin epämääräistä. Vuoto loppui kokonaan parissa päivässä tämän jälkeen. Maaliskuun alussa raskaushormoni verestä mitattuna oli 115. Viime viikolla arvo oli 36 ja oli terveydenhoitajan mukaan pudonnut mukavasti ja hän sanoi, että koska olen käynyt jo yksityisellä ei minun enää kannata tulla jälkitarkastukseen, koska näillä arvoilla ei kuulemma enää kaavita.
Onko muilla tuo hormoniarvo tippunut noin hitaasti ja silti kaikki on ollut kunnossa?

Minua huolestuttaa myös se, että nyt noin viikon ajan on ollut tiputteluvuotoa, muttei siis kunnon vuotoa, eikä tuo voi olla menkkojakaan. Mitään kipuja tai kuumeiluja ei ole eli tulehdukseen ei siis ole viitteitä. On teillä muilla ollut tiputteluvuotoja ennen varsinaisia menkkoja?

Viime keskenmenon lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen menkkani alkoivat jo kolmen viikon kuluttua ja nyt odottavan aika on pitkä.

Jotenkin tämän kaiken lääkärillä ravaamisen lomassa ajattelen, että kai tuo vauvasta haaveilu on parasta lopettaa.

Hei mimuli! ikävää, että raskaushormoni laskee tällä kerralla hitaasti! :hug: Muistaakseni minni 07 nimimerkillä kesti 3 kuukautta ja sitten vasta menkat alkoi.Jostain syystä siis laskee vain hitaasti! Toivotaan, että pian menkkasi alkavat! :flower:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t959464,tällä sivulla ainakin minni kirjoittaa..

Älä vielä lopeta vaavihaaveilua, kyllä se vielä onnistuu! Pidän peukkuja" :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Yhteistyössä