Raskausoireet ennen plussaa?

  • Viestiketjun aloittaja vauvahaave
  • Ensimmäinen viesti
vauvahaave
Hei! :)
Millaisia oireita muilla on ollut ennen plussa testin tekemistä tai aivan alkuraskaudessa?
Itselläni nyt kp 31/29, kuukautiset myöhässä pari päivää. Noin viikon ajan vatsassa tuntunut kuukautisten tapaisia kipuja, myös vihlaisuja alavatsassa ollut parina päivänä. Selkään sattuu välillä aina jonkin verran, ruoka maistuu välillä, tai toisinpäin. Välillä huimaa kun nousee ylös ja tuntuu että nyt kyllä tulee oksennus.. Myös jalkoihin särkee joka ihan uusi juttu :D Vessassa pitää ravata jatkuvasti katsomassa, että nytkö ne kuukautiset sitten alkoivat, mutta ei. Kolmisen - nelisen päivää sitten paperiin jäi vaalehtavan ruskeaa vuotoa vähän, mistä tämäkin sitten kertoo?
Onko kellään kertoa omia kokemuksia? :)
 
vauvahaave
Ja lisäystä vielä sen verran että testin voisin toki heti tehdä, mutta olen ajatellut odottaa vielä päivän tai pari ja katsoa mitä tapahtuu. Ja että testin tulos olisi oikea :LOL:
 
Purppura
Moi!
Itellä nyt kuukautiset 5 päivää myöhässä. Aiemmin tällä viikolla oli muutamina päivinä ihan älytön nälkä koko ajan. Kuukautiskipujen kaltaisia kipuja on ollut ja joka kerta kun vessassa käyn niin luulen että menkat alkanut, mutta ei. Ikinä en oo ollut raskaana ja nytkin se tuntuisi mahdottomalta, koska ehkäisy on ollut kunnossa. Mitähän lie.. :D
 
ninuli
Suojaamattomasta yhdynnästä on nyt 1,5 viikkoa ja ny on ollu joitaki oireita. Alavatsassa vihlontaa, selkää juilinu samanlailla ku menkkojen aikaan ja niiden pitäs alkaa nyt 17 tai 18 päivä. Lisäksi nukuttanu ihan kunnolla ja lisäksi flunssa
 
Haahuaja
Närästys, ilmavaivat, pissalla tiheämmin käyminen, välillä kävi vissiin metallinen maku suussa, rinnat tuntuu koko ajan jotenkin, nännit vähän arat, välillä pistelee kohdun alueella johonkin. Lisäksi juon tosi paljo vettä ja tykkään syödä raikasta ja tuoretta ennemmin kuin raskasta ruokaa. Eilen, olin aivan varma että olen raskaana, koska en saanut yhtä kokonaista kahvikupillista juotua. Tänään tein raskaustestin, joka positiivinen ja olisin viikoilla 3+6.
 

Yhteistyössä