Raskausoireet ennen plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! :)
Millaisia oireita muilla on ollut ennen plussa testin tekemistä tai aivan alkuraskaudessa? o_O
Itselläni nyt kpl 31/29, kuukautiset myöhässä pari päivää. Noin viikon ajan vatsassa tuntunut kuukautisten tapaisia kipuja, myös vihlaisuja alavatsassa ollut parina päivänä. Selkään sattuu välillä aina jonkin verran, ruoka maistuu välillä, tai toisinpäin. Myös jalkoihin särkee joka ihan uusi juttu :D Vessassa pitää ravata jatkuvasti katsomassa, että nytkö ne kuukautiset sitten alkoivat, mutta ei. Kolmisen - nelisen päivää sitten paperiin jäi vaalehtavan ruskeaa vuotoa vähän, mistä tämäkin sitten kertoo?
Onko kellään kertoa omia kokemuksia? :)

Minulla alkoi etova olo jo viikko ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Ehdin tehdä useamman negatiivisen raskaustestin ja diagnosoida itselleni kaikkea refluksitaudista mahalaukun syöpään. Tein positiivisen raskaustestin oletettuna kuukautisten alkamispäivänä (silloinkin halpistesti näytti melko hentoa viivaa). Nyt tuo ihana "oksetustauti" on 9kk ikäinen :)

Mulla alkoi kuopusta odottaessa päänsärky noin viikko ovulaation jälkeen. ( alkoi migreenillä ja jatkui "tavallisella" siihen saakka päivittäin kunnes pahoinvointi alkoi ) myös kolmatta odottaessa päänsärky oli ensimmäinen oire.

Niin monta negaa tullut, että pelko siitä olisiko taas on suuri.. :unsure:
Jos vielä pari päivää jaksaisi odottaa, että tulee varmasti oikea tulos..:(
Katsoitko tuon ohjelman vasta?
"Glyfosaatti on maailman käytetyin rikkakasvimyrkky. Monet tutkijat pitävät sitä vaarallisena ihmisille ja eläimille. Lannoiteteollisuuden tilaamat tutkimukset väittävät päinvastaista. Vaikuttaako tilaaja tuloksiin?
Näkyy arenalla (y)
Vaikuttaa raskautumiseenkin vahvasti.

Jos raskaustesti näyttää negaa, on veressä niin vähän raskaushormoneja, etteivät ne ole syyllisiä mihinkään oireeseen.

Monesti kovasti raskautta toivovat pystyvät itsesuggestion avulla aiheuttamaan itselleen oireita, joilla ei ole mitään tekemistä raskauden kanssa, vaan "oireet" ovat puhtaasti vauvakuumeen aiheuttamia. Tämän vuoksi kaikki "oireet", joita havaitsee ennen kuin raskaustesti näyttää plussaa, kannattaa jättää kokonaan huomiotta, ja laittaa ne vauvakuumeen piikkiin.

Osa oireista voi olla sattumaakin, mutta itselläni on kyllä ilmaantunut tuo alavatsan nipistely ja vihlonta sekä väsymys päivissä. Ja vaikka hullulta kuulostaa, niin olen myös heti tiennyt varmasti olevani raskaana... ja toisaalta myös, etten ole raskaana.

Kolme raskautta ja kaikissa erilaiset oireet. Esikoinen salasi itsensä melkein koko ensimmäisen kolmanneksen loppuun asti. Mulla oli vuotoa, jota luulin menkoiksi, mutta epäilen, että siellä olis ollut kaksi ja toinen tuli ehkä pois. Meidän suvussa on taipumusta kaksosraskauksiin. Pahoinvointi tuli sitten myöhemmin ja tuli niin voimakkaana, että oksentelin viimeiselle kolmannekselle asti.
Tokassa raskaudessa koin lievää raskauspahoinvointia. Tunsin kiinnittymisenkin, se oli kova kipu. Raskaustestiin ei meinannut piirtyä kunnollista viivaa, pelkkiä hailuja haamuja.

Kolmas raskaus eteni np-ultraan asti, jossa todettiin, ettei sykettä ole ja diagnoosiksi tuli keskeytynyt keskenmeno. En ollut kovinkaan pahoinvoiva, vaikka raskaushormonia oli niin paljon, että jo ennen oletettujen menkkojen alkua testi näytti vahvaa plussaa.

Minulla pahimmat raskausoireet olivat ensimmäisessä yrityskierrossa, jossa siis en edes tullut raskaaksi. Seuraavassa yrityskierrossa raskausoireita oli vähemmän, jne. kunnes sitten vihdoin kun tulin raskaaksi, ei oireita ollut ollenkaan, maha vain kasvoi. Oman mielen aiheuttamia siis kaikki "oireet".

Yhteistyössä