Raskausoireet vs.menkkaoireet=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hosu

Vieras
Onko teillä ollut menkkaoireita vaikka oottekin ollut raskaana,miten "erosivat"toisistaan?

Mulla yleensä tissit kipeet vaan pari päivää oviksen jälkeen ja sit nännit kipeytyy vähä enne menkkoja,nyt ollut oviksesta lähtien rinnat iha tosi kipeet ja arat,nyt kp26,yleensä kierto n.27/28pv....
Ja mulla alkaa yleensä ruskee tuhruvuoto ennen menkkoja,nyt ei oo ollu ku hailu ruskee viiva eile housussa.Lisäksi paleltaa,lämmöt koholla jne..
Toki voi menkat silti olla tulossa ihan normisti,saattaa varmaa tää vauvakuumeilu nyt päätä sekoittaa=D

Vielä en testaa,oottelen(ku malttas!)et menkat alkaa=O

joo just tota mietin,*,et voiko ihan normit menkkaoireet olla vaik ois raskaana,tai no mul ei yleensä siis oo tissit ollu koko ajan kipeenä ja lämmöt koholla mut tietty nekin viel voi yhtäkkiä romahtaa=/eile ja tänään tuntu menkkakipuja ja luulin jo et menkat alko ku oli jotenkin "märkä"olokin mut ei vielä ainaskaan...=)mut ootellessa=Deihän se tää spekulointi auta mut pakko jonnekki purkaa=D

Kovasti odottelin, tuli yksi päivä vähän flunssainen olo ja oli sen puoli astetta koholla lämpö.. Menkat jätti tulematta ja testissä oli kaksi hailakan hailakkaa viivaa. Tässä sitä nyt ollaan sit viimeisillään paksuna. :D

Alkuperäinen kirjoittaja afh:
Kovasti odottelin, tuli yksi päivä vähän flunssainen olo ja oli sen puoli astetta koholla lämpö.. Menkat jätti tulematta ja testissä oli kaksi hailakan hailakkaa viivaa. Tässä sitä nyt ollaan sit viimeisillään paksuna. :D

voih,onnea=)ja varsinkin onnea loppuodotukseen!=)

Mä testasin jo 11 päivää ovulaation jälkeen plussan, eli kp 24/28. Joskus tuon jälkeen alkoi vihlomiset ja menkkamaiset säryt mahassa ja ne on jatkuneet tähän päivään saakka. Nyt vkolla 9. Samoin rinnat ovat olleet alusta asti niin kipeät, etten ole pystynyt nukkumaan mahallani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo just tota mietin,*,et voiko ihan normit menkkaoireet olla vaik ois raskaana,tai no mul ei yleensä siis oo tissit ollu koko ajan kipeenä ja lämmöt koholla mut tietty nekin viel voi yhtäkkiä romahtaa=/eile ja tänään tuntu menkkakipuja ja luulin jo et menkat alko ku oli jotenkin "märkä"olokin mut ei vielä ainaskaan...=)mut ootellessa=Deihän se tää spekulointi auta mut pakko jonnekki purkaa=D

Minen missään vaiheessa miettiny ja spekuloinu. Ihan normaali olo oli ja odottelin menkkoja alkavaks. Tuo nyt ei kerro muuta kuin että ne menkat joko alkaa tai sitten ei, molempina on samanlaiset "oireet". Mulla molemmat raskaudet ollu ihan oireettomia.