raskausoireiden loppuminen rv 7+

  • Viestiketjun aloittaja keskenmenoko?
  • Ensimmäinen viesti
keskenmenoko?
Hei!

Osaisiko tällä palstalla kukaan auttaa tämän asian suhteen, odotus palstalle en saanut kuin yhden vastauksen. Eli raskaus alkoi ja voimakkaat raskausoireet jo rv 5+. Syykin selvisi alkuraskauden ultrassa rv 7+0, kyydissä on kaksoset!!! Nyt kuitenkin niin että kun ennnen oksentelin jopa yöllä, on pahoinvointi loppunut lähes täysin rv 7+2. Huolettaa aivan älyttömästi, sehän voi olla yksi keskenmenon oire. Alavatsa ja selkä kipua on myös muttein lainkaan vuotoa, onneksi. Tämä raskaus on niin toivottu ja pienet saaneet alkunsa hoitojen myötä, joten olo on aika epätroivoinen. Merkitseekö tämä keskenmenoa, pääsen vasta lääkärille perjantaina, olisin vain kaipaillut toisten kokemuksia, niin hyvin päättyneitä kuin huonostikin. Pelkään todella että tämä raskaus ei etene niin kuin pitäisi......
 
ei välttämättä
hei, voimia tuohon epätietoiseen olotilaan, toivotaan että kaikki olisi kuitenkin ok raskausoireiden puuttumisesta huolimatta! Itsellä todettiin keskeytynyt keskenmeno ultrassa raskausviikolla 11. Raskaus oli keskeytynyt jo varhaisessa vaiheessa, jo noin 6. viikolla, mutta mun raskausoireet ei vain hävinneet minnekään. Eli oksentelin (eikä vain aamuisin, vaan ympäri vuorokauden), oli vilun tunnetta, nenä tukossa, rinnat tosi kipeinä jne.jne. Ainut, mitä oon myöhemmin miettinyt on se, että mulle tuli kyllä alaselkäkipuiluita just tuon 6. viikon jälkeen.
 
Kolmen Äippä, kirjautumati
Ei tarkoita tosiaan välttämättä mitään ;o)
Mulla kaksoset ja oireet loppui rv 5 tai 6.
Loppuraskaus menikin sitten ihan täysin oireetta,
lukuunottamatta himoa keitettyihin perunoihin....pojat syntyi vk 37+3
vaikka välistä luulin, ettei mulla siellä masussa mitään olekaan,
ainakin siinä vaiheessa,kun masu ei vielä näkynyt.

TZEMIÄ SULLE =o} !! ollaan täällä peukut pystyssä,
että kaikki menis hyvin loppuun asti.
Luota omiin vaistoihisi kuitenkin kaikessa, vaikka muut mitä sanoisi.
 
keskenmenoko?
Kiitos teille jotka vastasivat... Epätietoisuus jatkuu ja sen todella tuntee. Pahoinvointia ei ole, paitsi näin viikon täysin oireettoman olon jälkeen oksensin oikein kunnolla. Ja välillä huippaa. Tarkistusultra on perjantaina ja odottaminen tuntuu epätoivoiselta.... Varaudun näin pahimpaan, mutta en millään pysty uskomaan että olisin lähes oireeton jos kaksi pientä sydäntä sykkii normaalisti.... Täytyy vain toivoa parasta ja varautua pahimpaan...
 
kata...
Mulla katosi myös täysin oireet ja kun menin varhaisultraan viikolla 7 olin ihan varman että kesken on mennyt.
Mutta ei!!!=)
Siellä vahva sydän löi ja tuossa 6 kk ikäinen poika myllertää.

Mulla on pojista ollut oireettomat raskaudet,tyttö pistää oksentamaan!!!

Kaksosista ei ollut mitään oireita,poika tasapainotti tilannetta.
 
Älä Huoli
Mulla oli ihan mahdoton raskauspahoinvointi viikosta 5 lähtien. Välillä ne oireet poistui viikoski ja sitten sama ruljanssi taas. Ne on ne hormoonit, jotka temppuilee. Lääkäriltä sain vastauksen, joka helpotti: jos ei oo vuotoa, ei ole kesken mennytkään.
 

Yhteistyössä