Raskausoireita edelleenkin KM:n jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetys-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetys-

Vieras
Löytyykö keskenmenon kokeneita? Kuinka kauan raskausoireet teillä kestivät km:n jälkeen?

Itselläni oli spontaani km 3 viikkoa sitten rv 7+5 (6+5), ja edelleenkin raskausoireet jatkuvat: Rinnat turvonneet ja kipeät, alamahakipuja, yökötystä, väsymystä, turvotusta.....

Onko normaalia?

On normaalia. Minulla oli aikoinaan samoilla viikoilla km. Raskausoireet jatkuivat vaan senkin jälkeen. Raskaushormoni ei poistu elimistöstä hetkessä, ja raskaustestikin voi näyttää plussaa vielä pitkään km:n jälkeen. Minullakin näytti, mut sit paljastui, että olin tullut heti seuraavasta kierrosta uudelleen raskaaksi, ja tämä raskaus sit menikin hyvin loppuun asti.

Toivottavasti sun olo paranee pian. Tai sit ei, ja sun yökötys vaan pahenee seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. :)

Hei! Kiitos vastauksestasi. Saanko kysyä kuinka nopeasti tulit uudelleen raskaaksi? Kerkesikö olla menkat välissä ? Voihan sama juttu olla mullakin että olen taas uudelleen raskaana... Tai ainakin toivoisin niin....

Hei!

Tulin siis heti seuraavasta kierrosta raskaaksi, ei ehtinyt olla menkkoja välissä. Oli tosi yllätys, kun en edes tiennyt, että niin voi käydä. Luulin, että elimistöllä menis enemmän aikaa toipumiseen.

Keskenmeno on aina iso suru, koska lapsi on alkanut jo elää äidin mielessä ja sydämessä. Voimia sulle, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!

Yhteistyössä