raskausoireita ENNEN kun menkat myöhässä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rina

Vieras
Onko teillä kellään ollut minkäänlaisia raskausoireita ennenkuin menkat edes myöhässä..

Mietityttää vaan kun mulla nyt oviksen jälkeen ollut SUURI määrä valkovuotoa..enemmän kuin koskaan... voisko se olla yksi "oire"??
hieman flunssainen olo myös.. menkkojen pitis alkaa vasta viikon päästä..

No mulla tulee ennen menkkoja runsaasti valkovuotoa. Odottele rauhassa se viikko ja testaa sitten. Mulla oli ainoat oireet han kaamee väsymys ja sitten kipeytyi rinnat.

Voi olla oireita. Ainakin mulla oli. Tiesin ennen kuin tikku pysty näyttään plussaa, että meillä oli tärpännyt. Oli toka raskaus joten ehkä tunnistinkin oireet paremmin. Mulla oli vaan niin saaskutin äklö olla, raskauspahoinvointia heti siinä munasolun kiinnittymisvaiheessa, eikä sitten muutoin pahoinvointia oikeastaan koko raskauden aikana. Olo oli niin vellova ja etova, että olin ihan 100 prosenttisen varma tärppäyksestä. Ja tuossa tuo nyt 3kk tärppäys ihanasti uinuu.

Eräänä maanantai-iltana tunsin töissä sellaisen oudon nipistyksen alavatsassa. Kun mies tuli hakeen, sanoin että tulinkohan mä töissä raskaaksi kun oudosti nipisti... =)

Menkkojen piti loppuviikosta alkaa, ja olikin ihan semmoinen olo että alkaisi, vatsaan sattui. Tein sitten kuitenkin testin heti samana viikonloppuna, ja selkeästi plussaa näytti :heart:

Nyt tuo vauveli on jo 2kk.

tänä aamuna kun sängystä nousin niin "lorahti" oikeen kunnolla sellasta maitomaista valkovuotoa.. Ikinä ei ole ollut noin juoksevaa ja paljoa...
Kun jaksais odottaa et pääsis testaamaan... ;)

Yhteistyössä