raskauspahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Antakaa mulle nyt hyviä vinkkejä millä pahoinvointia saa hillittyä. Jatkuvaan etoo ja jos jotain syö niin hetkenpäästä saa mennä oksentaan,.
Mikä teillä on toiminut????

Tsemppiä! Minulla helpotti kun pääsin viikolle 16.. Nyt rv 21 ja voipi hyvällä ruokahalulla nauttia jouluruuista... Alkuun en syönyt juuri mitään paitsi hedelmiä ja jugurttia.. Ei olisi kinkkuja tai laatikoita voinut ajatellakaan... :/ Mutta kylläpä se pahoinvointi on sen arvoista kun tietää, että uusi perheenjäsen siellä tuloillaan... :)

Mä oisin ikionnellinen, jos saisin pahoinvoinnin takaisin. Mulla oli kaksi viikkoa jokapäiväistä pahoinvointia, joka loppui kuin seinään kolme päivää sitten. Ja nyt huolesta soikeena, että miksi se niin yhtäkkiä loppu, vaikka viikkoja vaan 8+... Mut sun kysymykseen, mulla omenien syöminen toi helpotusta..

Mulla helpotti jonkin verran ns. tosi kevyen ja terveellisen ruoan syöminen..silloin kun pahoinvointi oli ihan pahimmillaan niin rypäleiden popsiminen tuntui jonkun verran auttavan.. Ja kannattaa ottaa jotain nakerrattavaa sängyn viereen, kun aamusti herää. Minulla, kun ei ainakaan pelkkä juominen auttanut vaan päinvastoin....

Tsemppiä kyllä se siitä! :)

pikkupikkuriikkiset määrät. Yhdessä vaiheessa söin banaania haukullisen kerrallaan ja avattu banaani aina lojui jossain tummenemassa. Jossain vaiheessa toimi suola sipsit, pala kerrallaan. Loppuvaiheessa keksin joulupiparit, ja samassa tahdissa. Viinirypäleetkin oli yksi... Kurjaa oli ja ainainen nälkä, painokin tippui 8 kiloa. Mutta nyt on ohi ja paino nousee taas.

Voimia!

Yhteistyössä