Raskauspelot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beckyl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beckyl

Vieras
Nyt on ihan pakko päästä vuodattamaan jonnekin. En siis oleta että kukaan osaa antaa neuvoja/vastauksia, mutta tuli vaan tunne että täytyy jonnekin avautua.
Harrastin seksiä noin 4 viikkoa sitten. Kyseessä oli yhden illan juttu, ihan suhteellisen tutun miehen kanssa. Yhdynnän jälkeen tuli niukkaa veristä tiputtelua noin viikon ajan, mutta en huolestunut koska mies oli hyvin varusteltu ja googlettelun jälkeen totesin että niinkin voi ilmeisesti käydä, erityisesti kuivilla limakalvoilla, jotka minäkin omistan.
Tähän väliin vielä mainitsen että käytimme kondomia ehkäisynä, ja sattuneista syistä en muista yöstä yksityiskohtia. Sen verran kuitenkin, että hommat jäivät kesken väsymyksen vuoksi, ja mielestäni kumpikaan meistä ei lauennut. Saatan toki olla myös väärässä.
Aika pian tapahtuneen jälkeen huomasin turvotusta vatsassani. Olen normaalisti hoikka, mutta alavatsani pömpöttää todella kummallisesti ja turvotus ei ole laskenut viikkojen aikana lainkaan. Tämä on ehkä seikka joka huolestuttaa minua eniten, sillä tuntuu että vatsa on aivan liian suurikokoinen.
Kuukautisteni olisi pitänyt tulla kolme viikkoa sitten, mutta niitä ei ole kuulunut. En siitäkään yksittäisenä seikkana huolestu, sillä ne ovat aina olleet hieman epäsäännölliset, ja toisinaan jättäneet stressin vuoksi tulematta. Lisäksi olen pohtinut, olisiko verinen vuoto heti yhdynnän jälkeen voinut olla kuukautiseni, mutta epäilen kyllä suuresti. Siihen viittaavia merkkejä on kyllä tullut viimeisen viikon aikana, tai ainakin ovulaatioon viittaavia. Tänään kuitenkin rintani ovat kipeytyneet, ja koskettaminen suorastaan sattuu. Valkovuotoa tulee kyllä normaalisti, ja tällä hetkellä (näin yksityiskohtiin mentäessä) se muistuttaa kananmunan valkuaista, mikä voisi ehkä liittyä ovulaatioon? Olen myös tuntenut viime viikon aikana alavatsassani kipua.
Epäilen myös hiivatulehdusta, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä puikkohoitoa, sillä sehän pitäisi tehdä vasta kuukautisten jälkeen, ja olen odottanut niitä, sillä ne todellakin ovat ennenkin jättäneet tulematta JA ovat toisinaan epäsäännöllliset.
Lisäksi tuntuu että haistan kaiken tarkemmin, ja välillä koen hetkiä jolloin ällöttää kovastikin.
Oireet viittaisivat kyllä raskauteen, ja tiedostan sen, että pitäisi käydä ostamassa testi mielenrauhan saavuttamiseksi. En kuitenkaan jaksa uskoa että näin voisi käydä, lähinnä sen vuoksi etten muista miehen lauenneen ja kondomi oli myös mielestäni jatkuvasti käytössä.
Onko mahdollista että olisin alusta asti jotenkin pelännyt raskaaksi tulemista niin paljon, että vainoharhaisuuteni aiheuttaisi kaikki nämä oireet? Sillä hatarien muistikuvieni vuoksi, säikähdin jo heti aamulla että olikohan se kondomi koko ajan paikallaan. Kuitenkin mies vakuutti asian olleen näin, ja omienkin muistikuvieni mukaan se olisi ollut siinä.
Anteeksi avautumiseni, mutta jo nyt tuntuu paremmalta ja ajatukset selkeämmiltä. Voisin ehkä käydä ostamassa testin ensi viikolla, ihan vain varmuuden vuoksi...

Minulla oli tiputteluvuotoa melkein viikon ja raskaanahan sitä oltiin :) voihan olla että kondomi on hajonnut ja olet saanut siemennestettä sopivasti sisuksiin. Käy ostamassa testi,niin asia selviää! oireiden perusteella sanoisin kyllä että raskaana olet <3 onko raskaus positiivinen asia vai shokki?

Niin, tuota samaa itsekin tässä mietin.
Raskaus olisi kyllä enemmän shokki. En koe olevani valmis lapseen, niin taloudellisesti kuin henkisestikään. En kuitenkaan osaa kuvitella itseäni tekemässä aborttia, joten ajatukset on ristiriitaiset.
Lisäksi olen nähnyt viime aikoina levottomia unia, joissa olen tehnyt positiivisia raskaustestejä ja nauranut onnellisena. :D
Todella sekava olo.

on mahdollista kuvitellakin...ja myös kuukautiset aiheuttavat toisinaan mm rintojen kipeytymistä...ja raskauspelkosi voi viivästyttää kuukautisia...mutta todella suosittelisin sitä testiä...

Toivon kyllä tosissaan että kyseessä olisi vain peloistani johtuvat harhat. Muutenkin olen miettinyt että on kyllä saanut olla aika supersiittiöitä jos ovat tulleet touhutipoista ja kondomin läpi. :D
Mutta kai se on pakko käydä ostamassa se testi niin saan varman vastauksen.

Kuten viestistäni varmaan huomaa, olen kyllä käyttänyt kappalejakoa...
En vain ole tajunnut painaa enteristä kahta kertaa, sillä en ole aikaisemmin tätä keskustelupalstaa käyttänyt, ja joissakin tulee automaattisesti suurempi väli yhden enterin jälkeen.

Pahoittelen tietysti virhettäni.

[QUOTE="vieras";25114182]Kappalejako!

Älä ikinä enää kirjoita tuollaista pötköä![/QUOTE]

Hah! pitää olla lukihäiriö jos ei osaa/kykene lukemaan noin lyhyttä tekstiä. Jos alkaa olemaan sivun täydeltä tekstiä on kappalejaot hyvä tehdä,mut noin lyhyt teksti :O

Unohdin ihan kokonaan tulla kertomaan tänne, että kuukautiset tulivat sitten lopulta. Jättivät vain yhden kuukauden väliin, syyksi epäilen stressiä.
Kaikki oireet olivat siis joko ovulaation/aivojen aiheuttamia harhoja :D Onneksi...
Hassua miten ihmismieli voi johtaa harhaan :)

Yhteistyössä