raskaustesteistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bonaire

Aktiivinen jäsen
07.10.2006
21 378
0
36
tuossa luin yhden pari päivää vanhan ketjun,jossa joku pyyti mielipidettä kuvassa olevan testiin,että onko siinä 1 vai 2 viivaa..niin tuli mieleen,että moniko teistä ottaa kuvan ( tai jopa säilyttää :xmas: ) testistä ja vielä tarpeen tullessa kaivaa kuvan jostain arkistosta jopa vuodenkin päästä esiin?miksi?
itse en ole kokenut tarvetta kuvien ottamiseen tai säilömiseen..vikan testin jätin miehelle nähtäväksi,kun oli tulossa puolen tunnin sisään töistä kotiin,kun itse lähdin töihin että näkee omin silmin kaksi selvää viivaa :D mutta annoin ohjeet,että heittää sen sitten roskikseen sen jälkeen..

Minulla on kuva ensimmäisestä positiivisesta raskaustestistäni. Yli 3 vuotta yritettiin ja varmasti se lähemmäs 30 testiä tehtiin ennenkuin plussa tuli niin siitä uskomattomasta plussasta oli pakko ottaa kuva. Tein myös neljänä päivänä peräkkäin testit (neljännen jälkeen mies ei enää antanut ostaa lisää testejä :) ) vaikka kaikki olivat alusta asti selkeästi plussaa, en vaan meinannut suostua uskomaan että meistä onkin mahdollista tulla äiti ja isi :)

Yhteistyössä