Raskaustesti verestä ja olo ennen raskautta? Apua kaipaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hipsu

Vieras
Heips!
Minulle tehtiin raskaustesti verestä kun kp oli 25/30. Tämä sen vuoksi, kun jouduin lääkäriin käsittämättömien alavatsakipujen (vatsan polttelu ja menkkamaiset kivut) vuoksi. Tutkimuksista ei löytynyt mitään ja raskaustesti näytti negatiivista. Nyt vain tämä kummallinen olo jatkuu. Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Menkkakipumaisia tuntemuksia mulla on ja alavatsan vihlomisia..voisiko olla että olisinkin raskaana, mutta verestä otettu testi ei vielä noin aikaisin näyttänyt mitään?? Lääkäri myönsi ettei raskaustesti vielä tosiaan ole täysin luotettava, kun se on otettu noin aikaisin..Tämä odotus on piinaavaa..onko muilla ollu samanlaisia tuntemuksia ennen raskautta?

No minulla on jo useamman viikon viiltänyt ja nipistellyt kohtua. Menkat oli ja meni tossa äsken ja viiltely eikun jakuu. Neuvolassa kehottivat raskaustestiin (verestä). Ajattelin kuitenkin tehdä apteekin testin tässä joskus. Tein menkkojen jälkeen yhden testin ja näytti negaa, että tuskinpa raskaana. Lääkäriin menen viikon päästä, siellähän tuo selviää, toivottavasti. Liekkö tulehdus tai jotain muuta. Kuulema hormonitkin voivat aiheuttaa näitä tuntemuksia.

Verestä raskaus kyllä näkyy aika heti ja on luotettava. Mutta mistäpä näitä tietää...

Yhteistyössä